annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Topic gestart op: 14-08-20 17h06

Antwoorden: 32 antwoorden

PASC25
Ervaren verkenner

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Ik geniet sociaal tarief bij wijze van invaliditeit.
Mijn telecomprovider Orange heeft dit steeds netjes verrekend op de facturatie.
Tot ik mijn abonnementsformule enkele weken geleden upgrade omdat er volgens de telecomoperator ORANGE  een gunstigere aanbieding was t.o.v. die ik handhaafde..
Bij nazicht van mijn huidige factuur stel ik vast dat de sociale tarieven niet meer worden toegekend op dit nieuwe mobiele abonnement.
Dit werd dan ook achteraf bij navraag bevestigd door de Orange medewerker die ik sprak.
Ik was hiervan niet op de hoogte en ben nu dus mijn tarief verloren.
Zijn er nog gedupeerden dan graag uw reactie ,ik heb dit reeds aanhangig gemaakt bij het BIPT dewelke mij aangaven dit bij de Ombudsdienst te melden.
Het kan niet opgaan dat men mensen die sociaal tarief genieten worden weggelokt van hun toegekende rechten onder het mom van profijtelijkere tarieven aan te gaan en dit zonder enige voorafgaande kennisgeving van de consequenties. 
 
Labels (1)
32 ANTWOORDEN 32
Aiza
Rekruut scout

Juist hetzelfde voor!!!

 

0 pluimen
Zipke
Veteraan verkenner

Ik ben daarom weg gegaan maanden speelden ze met mijn voeten en zeiden het sociale tarief is afgelast . Bij scarlet trio us het 40 euro met sociale tarief 31 euro . Bij proximus op 60 euro paket krijg je korting op tv plus gsm plus internet Orange niet . Bij telenet 8.50 euro op internet 11 euro op tv plus 7.50 euro op internet.dys komt Orange voor invalide als de duurste uit de doos . Plus ik heb nu betere kwaliteit. Orange bleef maar met mijn voeten spelen dus na 3 jaar weggeaan . Bij andere operator was mijn bipt aanvraag op 6 dagen in orde

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Zipke

 

Dat klinkt niet als een positieve ervaring. 

 

Het sociaal tarief op gsm-abonnement is niet meer van toepassing op de nieuwe Go Light, Go Plus, Go Intense en Go Unlimited-tariefplannen. Vanaf nu kan je voortaan genieten van het sociaal tarief op vaste telefonie en vast internet.

 

Internet- en tv-diensten: Voor elk abonnement heb je recht op een korting van maximaal 8,40€ op de abonnementskosten.

Internet- en tv-diensten en vaste telefonie: Voor elk abonnement heb je recht op max. 11,50€ korting per maand. 

 

Voor meer info: https://www.orange.be/nl/sociaal-tarief

 

Totem's groetjes,

Totem

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem Klopt helemaal en zijn voor mijn ogen nog altijd de goedkoopste provider al de rest zoals Telenet en Proximus vallen desondanks nog duurder uur met hun korting voor sociaal tarief . Ik ben tevreden van Orange 💯

groetjes 

tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen