Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-08-20 17h06
Antwoorden: 32 antwoorden
Juist hetzelfde voor!!!
Ik ben daarom weg gegaan maanden speelden ze met mijn voeten en zeiden het sociale tarief is afgelast . Bij scarlet trio us het 40 euro met sociale tarief 31 euro . Bij proximus op 60 euro paket krijg je korting op tv plus gsm plus internet Orange niet . Bij telenet 8.50 euro op internet 11 euro op tv plus 7.50 euro op internet.dys komt Orange voor invalide als de duurste uit de doos . Plus ik heb nu betere kwaliteit. Orange bleef maar met mijn voeten spelen dus na 3 jaar weggeaan . Bij andere operator was mijn bipt aanvraag op 6 dagen in orde
Ugh @Zipke,
Dat klinkt niet als een positieve ervaring.
Het sociaal tarief op gsm-abonnement is niet meer van toepassing op de nieuwe Go Light, Go Plus, Go Intense en Go Unlimited-tariefplannen. Vanaf nu kan je voortaan genieten van het sociaal tarief op vaste telefonie en vast internet.
Internet- en tv-diensten: Voor elk abonnement heb je recht op een korting van maximaal 8,40€ op de abonnementskosten.
Internet- en tv-diensten en vaste telefonie: Voor elk abonnement heb je recht op max. 11,50€ korting per maand.
Voor meer info: https://www.orange.be/nl/sociaal-tarief
Totem's groetjes,
Totem
@Totem Klopt helemaal en zijn voor mijn ogen nog altijd de goedkoopste provider al de rest zoals Telenet en Proximus vallen desondanks nog duurder uur met hun korting voor sociaal tarief . Ik ben tevreden van Orange 💯%
groetjes
tinneke2