annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Topic gestart op: 14-08-20 17h06

Antwoorden: 32 antwoorden

PASC25
Ervaren verkenner

SOCIAAL TARIEF mobiel bellen

Ik geniet sociaal tarief bij wijze van invaliditeit.
Mijn telecomprovider Orange heeft dit steeds netjes verrekend op de facturatie.
Tot ik mijn abonnementsformule enkele weken geleden upgrade omdat er volgens de telecomoperator ORANGE  een gunstigere aanbieding was t.o.v. die ik handhaafde..
Bij nazicht van mijn huidige factuur stel ik vast dat de sociale tarieven niet meer worden toegekend op dit nieuwe mobiele abonnement.
Dit werd dan ook achteraf bij navraag bevestigd door de Orange medewerker die ik sprak.
Ik was hiervan niet op de hoogte en ben nu dus mijn tarief verloren.
Zijn er nog gedupeerden dan graag uw reactie ,ik heb dit reeds aanhangig gemaakt bij het BIPT dewelke mij aangaven dit bij de Ombudsdienst te melden.
Het kan niet opgaan dat men mensen die sociaal tarief genieten worden weggelokt van hun toegekende rechten onder het mom van profijtelijkere tarieven aan te gaan en dit zonder enige voorafgaande kennisgeving van de consequenties. 
 
Labels (1)
32 ANTWOORDEN 32
PASC25
Ervaren verkenner

De Europese Unie heeft de mobiele universele dienst vrijgegeven en er is daarom geen verplichting om het sociale tarief op een gsm-abonnement of een prepaidkaart aan te bieden

 

0 pluimen
Tinneke
Gewaardeerd verkenner

Je krijgt sociaal tarief alleen voor internet en tv .niet voor mobiel .en als je sociaal tarief wil moet je dit per mail aanvragen dan pas gaat orange het voor jou aan de overheid vragen of je nog recht hebt wanneer je nieuwe klant bent.ook wanneer je al klant bent .,wordt dit alsnog nagegaan .groetjes .Heb dit vandaag vernomen .

adizal
Leidende verkenner

Ik had het wel al gemeld in  15-08-2020 09:22 PM

Misschien heb je er over gekeken

Tinneke
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen is het in orde gekomen heb een sms gekregen dat sociaal tarief actief is .Heel snel bij orange .ze verdienen ook een dikke pluim .zo zie  je maar bellen voor informatie helpt .Dank zei een medewerker van carfour lieve man die aan de GSM ‘S verkoop staat en voor abonnementen van orange  .De aanvraag was op een knip geregeld en vandaag had ik al een bevestiging (dit op 2 dagen tijd ) Snelle uitvoering vind ik .Dank u Orange 😊

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke  awel dikke proficiat.

En bedankt voor je melding.

Nog heel veel genot ervan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen