Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-08-20 17h06
Antwoorden: 32 antwoorden
De Europese Unie heeft de mobiele universele dienst vrijgegeven en er is daarom geen verplichting om het sociale tarief op een gsm-abonnement of een prepaidkaart aan te bieden
Je krijgt sociaal tarief alleen voor internet en tv .niet voor mobiel .en als je sociaal tarief wil moet je dit per mail aanvragen dan pas gaat orange het voor jou aan de overheid vragen of je nog recht hebt wanneer je nieuwe klant bent.ook wanneer je al klant bent .,wordt dit alsnog nagegaan .groetjes .Heb dit vandaag vernomen .
Ik had het wel al gemeld in 15-08-2020 09:22 PM
Misschien heb je er over gekeken
Ondertussen is het in orde gekomen heb een sms gekregen dat sociaal tarief actief is .Heel snel bij orange .ze verdienen ook een dikke pluim .zo zie je maar bellen voor informatie helpt .Dank zei een medewerker van carfour lieve man die aan de GSM ‘S verkoop staat en voor abonnementen van orange .De aanvraag was op een knip geregeld en vandaag had ik al een bevestiging (dit op 2 dagen tijd ) Snelle uitvoering vind ik .Dank u Orange 😊