Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-01-24 06h11
Antwoorden: 2 antwoorden
Goede morgen,
Gisteren om 10u naar de orangeshop geweest voor een nieuwe simkaart. Mijn oude simkaart van Orange was via mijn werkgever. Nu wou ik mijn nummer behouden ( heb ik al meer dan 10jaar) en mijn werkgever heeft mijn nummer dan ook op tempo overgezet. In de winkel wist de verkoper mij te zeggen dat dat gedeelte zeer goed uitgevoerd was door mijn ex werkgever. Maar hij zei ook dat ik binnen de 24u zeker terug bereikbaar zou zijn. En waarschijnlijk al voor ik terug aan de auto zou zijn.
Maar dit is dus niet het geval. Ik heb al meermaals gsm opnieuw gestart. Heb de simkaart er al uit gehaald en dan opnieuw opgestart.
Maar ik blijf de melding hebben dat de simkaart niet is geregistreerd.
Wat moet ik nu doen om terug bereikbaar te kunnen zijn?
Ik kan dus niet bellen op dit moment
Hallo @Anja-VA ,
Je moet contact opnemen met onze klantenservice.
Je kunt je simkaartnummer opgeven voor verificatie...
Rizlaine
@Anja-VA een goedemorgen,
het best neem je even contact op via FB-Messenger en
doe daar een berichtje.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Of telefoneer met een ander toestel naar nr 5000.
Succes.