annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant worden?

Topic gestart op: 27-12-19 15h05

Antwoorden: 4 antwoorden

Vanessa0412
Aspirant verkenner

Nieuwe klant worden?

Hallo Wij zitten momenteel nog bij proximus. Tv Wi-Fi en onze gsm abonnementen. Is er een mogelijkheid bij Orange om ook dergelijk pack te doen en met hoeveel gsmnrs max kan dat? Hoe is ontvangst via gsm met Orange en Wi-Fi snelheid wanneer je er met meerderen opzit?

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo Wij zitten momenteel nog bij proximus. Tv Wi-Fi en onze gsm abonnementen. Is er een mogelijkheid bij Orange om ook dergelijk pack te doen en met hoeveel gsmnrs max kan dat? Hoe is ontvangst via gsm met Orange en Wi-Fi snelheid wanneer je er met meerderen opzit?

Hallo @Vanessa0412,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Vanessa0412  Ik ben super tevreden over de GSM ontvangst . Heb internet en tv gehad bij Orange en was daar ook super tevreden van maar dat ik er nu geen klant meer ben met internet en tv heeft maar 1 reden . Dat is dat Telenet een film aanbod heeft en dat mis ik bij Orange. Moest dat vandaag in gang gaan stap ik direct over. Ben tevreden over hun dienst verlening en over de producten. U kan eens de linkjes bekijken van @Surfer  .

Weet dat er tot max 5 gsm abonnementen in uw pack kunnen .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Vanessa, ik weet niet vanwaar je bent, maar bij Orange hebben ze personen

die je alles tot in de puntjes aan huis komen uitleggen, welke mogelijkheden die je hebt zonder verdere verplichtingen. Ook regelt hij dan alles om over te gaan.

Zo is dat bij ons gegaan, wil nooit meer terug naar Telenet 20 jaar veel te veel betaald! Als je iets vroeg van korting alleen voor de nieuwe leden.

Ik zou zeggen zeker doen, succes met alles na te vragen.

Josette.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Als ik van jullie was, zou ik nog even wachten en blijven bij Proximus, ondanks dat ze in januari hun prijzen verhogen.

Advies: Bestudeer alles grondig en bekijk welk Orange vlees er in de kuip ligt. Welke verwachting hebben jullie, enz...?

* Orange heeft alleen het Love pakket in hun bundel (tv, internet met of zonder mobiel). Er is altijd een mobiel aanwezig, anders maken ze geen winst. 

* Orange is heel sterk in mobiel, daar ze veel abo hebben en dikwijls aan zeer goed/prijs kwaliteit. Ze zijn ook operator met hun eigen masten. Hun 4G en wifi is heel goed. Het is ook wel van streek gebonden, dus, dat kan wel eens verschillen.

* Ze hebben een abo Easy internet@home (met de flybox) aan 15 of 20 euro/maand.

Love:  https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-tv-mobiel

Gsm abo: https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen

Internet: https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen