Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-20 11h49
Antwoorden: 1 antwoord
een love duo pack besteld, en 2 weken geleden mijn simkaart proberen activeren via https://www.orange.be/nl/simactivation . Eerst een melding van activatie voltooid, dagen later kreeg ik geen ontvangst. Wanneer ik het erna opnieuw probeer, krijg ik de melding:
Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?
Van anderen vernam ik dat een activatie alvast meestal binnen enkele uren voltooid was.
De vorige simkaart van MV werkte nog, daarmee een week geleden gebeld naar de Orange helpdesk, waar ik na een aantal doorverwijzingen te horen kreeg over een IT probleem bij overname van Base en Mobile Viking klanten.
Nu had ik graag via deze weg gevraagd of dit IT probleem snel verholpen is? Met alle begrip voor deze situaties, en niet wetende wat de IT problemen inhouden, lijkt een overname van klanten een zeer sterke prioriteit die geen 2 weken zou mogen aanslepen.
Op zich zat ik niet slecht bij Mobile Vikings, maar leek het pakket bij Orange net iets interessanter. Als dit nog een week duurt kan ik Orange eventueel al ontlasten met 1 overname minder, zodat de IT processen vermoedelijk voor andere sneller gaan.