annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart niet actief

Topic gestart op: 12-09-18 09h16

Antwoorden: 6 antwoorden

IceFoxx
Gewaardeerd verkenner

Simkaart niet actief

OPGELOST

Ik heb al een week mijn sim kaarten hier thuis liggen maar nog steeds niet actief?  

Is het de bedoeling dat ik de nieuwe erin steek en wacht? Of mijn oude provider gebruik tot ik sms krijg dat nieuwe actief is? 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@IceFoxx het is de bedoeling dat u een sms krijgt en dat uw nieuwe simkaart dan actief is. U zegt dat de kaart er al een week ligt en dat is niet correct . Het kan zijn dat er een kleine vertraging zit op de verwerking omdat het met de aanvragen drukker kan zijn maar geen hele week. Zou even met de klantendienst contact opnemen . Mocht u telefonisch te lang moeten wachten ga via facbook en stuur hun daar een bericht daar antwoorden ze snel op al uw vragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Bjornslagmulder
Aspirant verkenner

Wij wachten ook al 3 dagen en kunnen ze niet eens bellen want alles is geblokkeerd

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@IceFoxx het is de bedoeling dat u een sms krijgt en dat uw nieuwe simkaart dan actief is. U zegt dat de kaart er al een week ligt en dat is niet correct . Het kan zijn dat er een kleine vertraging zit op de verwerking omdat het met de aanvragen drukker kan zijn maar geen hele week. Zou even met de klantendienst contact opnemen . Mocht u telefonisch te lang moeten wachten ga via facbook en stuur hun daar een bericht daar antwoorden ze snel op al uw vragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kenny1
Rekruut scout

Ik heb ook een week liggen wachten . Meerdere keren naar de klantendienst gebeld . Vandaag heb ik weer gebeld en ze gingen een melding doen . Ik hoop dat het nu eindelijk in orde is . Heb een dossiernummer gekregen nu en ze zeiden dat het in de verloop van de dag geregeld zou zijn 

Orange op facebook laat NIETS van zich horen 

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb ook een week liggen wachten . Meerdere keren naar de klantendienst gebeld . Vandaag heb ik weer gebeld en ze gingen een melding doen . Ik hoop dat het nu eindelijk in orde is . Heb een dossiernummer gekregen nu en ze zeiden dat het in de verloop van de dag geregeld zou zijn 

Orange op facebook laat NIETS van zich horen 

@Kenny1,

 

Is het intussen goed gekomen?

 

Ik betreur alvast de gang van zaken :-(!

 

Laat het pluimen regenen
Totems Saluut

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen