annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart niet actief

Topic gestart op: 12-09-18 09h16

Antwoorden: 6 antwoorden

IceFoxx
Gewaardeerd verkenner

Simkaart niet actief

OPGELOST

Ik heb al een week mijn sim kaarten hier thuis liggen maar nog steeds niet actief?  

Is het de bedoeling dat ik de nieuwe erin steek en wacht? Of mijn oude provider gebruik tot ik sms krijg dat nieuwe actief is? 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@IceFoxx het is de bedoeling dat u een sms krijgt en dat uw nieuwe simkaart dan actief is. U zegt dat de kaart er al een week ligt en dat is niet correct . Het kan zijn dat er een kleine vertraging zit op de verwerking omdat het met de aanvragen drukker kan zijn maar geen hele week. Zou even met de klantendienst contact opnemen . Mocht u telefonisch te lang moeten wachten ga via facbook en stuur hun daar een bericht daar antwoorden ze snel op al uw vragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Kenny1 kan ook zijn dat het probleem bij uw oude provider is natuurlijk iets daar waar Orange ook niet veel aan kan doen . Op facebook geven ze door gaans wel antwoord enkel bij een drukkere periode kan het langer duren dan normaal . Ook steeds meer mensen wenden zich tot die methode om vragen beantwoord te krijgen steeds minder mensen hangen aan de lijn door tijd gebrek. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen