Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-07-21 04h35
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo iedereen !
Ik heb mijn gsm volledig betaald en daarbij een abonnement " go plus " genomen .
Maar ik moet elke maand 10 euro xtra betalen aan smart data en heb begrepen dat dit is als je een gsm met korting neemt , wat ik dus niet gedaan heb .
Galaxy A21s en heb deze in de shop gekocht voor ongeveer 150 euro
Die foon staat niet meer op de website van Orange, dus dat kunnen we al niet meer nakijken.
He is denk ik wel inderdaad een prijs die mogelijk zou kunnen zijn zonder korting, dus gewoon volle pot zoals je aangaf. In dat geval zou er inderdaad geen smart data mogen aangerekend worden.
Maar het is niet gegarandeerd dat, omdat ik die prijs door opzoeken heb gevonden, dat Orange die ook hanteert. Het is dus best mogelijk dat Orange er meer voor gevraagd heeft en dan wel degelijk een promo gedaan heeft met eraan vastgekoppeld die smart data.
Hier kan dus enkel de klantendienst van Orange u mee verder helpen. Enkel zij kunnen uw dossier bovenhalen en het bestuderen. Of nee, toch niet ... Normaal gezien heb jij zelf ook een copie van dat aankoopdossier. Daarin zou je moeten kunnen terugvinden wat de prijs was en welke korting of promotie je al dan niet gekregen hebt. Die smart data moeten daar dan ook in vermeld staan.
Mss best naar Orange bellen