annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sms'en verzenden in verkeerde volgorde en dubbel

Topic gestart op: 17-09-19 09h50

Antwoorden: 3 antwoorden

liesbetkint
Aspirant verkenner

Sms'en verzenden in verkeerde volgorde en dubbel

Mijn sms'en komen dagelijks dubbel toe en bij het voeren van een gesprek blijken mijn sms'en in verkeerde volgorde toe te komen. Wat kan ik hier aan doen?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@liesbetkint  dat uw smsen dubbel toekomen kan een simkaart probleem zijn of ergens iets achterliggend wat verkeerd loopt. Is dit maar bij enkel 1 persoon of bij iedereen die een sms verstuurd ? En wat bedoeld u precies met de verkeerde volgorde binnen komen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
liesbetkint
Aspirant verkenner

Niet elk bericht komt dubbel toe. Deze voormiddag is het bvb al heel de tijd maar op andere momenten heb ik geen enkel probleem. Daarnaast wanneer ik verschillende berichten in 1 gesprek na elkaar stuur, komen deze niet in de volgorde aan waarin ik ze verzonden heb.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@liesbetkint  De dubbel toegekomen berichten kunnen aan 1 provider zijn. Dus als u bijvoorbeeld met iemand berichten stuurd die bij Telenet zit kan het zijn dat er op hun server een probleem is , heb het in het verleden nog meegemaakt. Maar het kan ook aan uw eigen simkaart liggen of toestel. Dat de berichten niet in volgorde aankomen ligt ook aan de providers en de verzendingen technisch gezien ga ik dit niet uitleggen daar komt te veel uitleg bij. Het komt er op neer dat dit een normaal iets is dat het nooit kan lukken dat sms berichten ook precies in die volgorde aankomen zoals u ze verstuurd. Betreft uw dubbele berichten probeer de simkaart eens in een andere gsm als u die mogelijkheid heeft en kijk eens wat er gebeurd. Moest het nog zo zijn dat er dubbele berichten komen kan u ook altijd eens noteren bij welke nummers het gebeurd en kan u eventueel eens vragen welke provider ze hebben. Zo kan u er ook achter komen of het bij 1 provider is of bij elke provider. Moest het dan zijn dat er meerdere providers zijn , Telenet , Orange , Proximus , dan eens de klantendienst bellen voor verder nazicht. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen