Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-11-24 21h23
Antwoorden: 4 antwoorden
Hoi allemaal,
Als ik naar het nummer van de lijn (4884) een sms wil sturen om een ticket te kopen, wordt de sms niet verzonden. Ik heb overal gezocht maar vind geen oplossing... Ik heb een go light abonnement en multimedia aankopen staan aan dus ik weet niet wat ik nog kan doen. Heeft iemand tips? Alvast bedankt.
Hey @Ruben06 ,
Heeft het ooit al gewerkt of is het de eerste keer dat je dit probeert?
Het kan zijn dat je GSM de sms'en naar verkorte nummers blokkeert.
Heb je een Android telefoon of een Apple Iphone?
Want ik vond dit voor Android telefoons terug:
instellingen -》 applicaties-》 applicatiebeheer-》 meer -》 systeem apps weergeven -》 Berichten service-》 premium sms verzenden -》 altijd toestaan
Hoi @Pletse ,
Ik heb een android. Toen ik een ander abonnement had (met een saldo dat ik moest herladen), werkte het wel. Ik heb net gekeken in de instellingen en premium sms verzenden stond al op altijd toestaan. Heeft het mis dan iets met mijn abonnement te maken?
Hey @Ruben06 ,
Het zou kunnen dat het aan het abonnement ligt want Go Light’s waren de “instap” abonnementen die, in vele gevallen, voor kinderen werden gebruikt.
Misschien kun je eens de app van De Lijn proberen of je via die weg geen ticket kan aankopen?
Of eventueel overwegen voor een Mobile Small abonnement te nemen (wat nog altijd geen garantie is dat het zal werken 🙈).
Hoi @Pletse,
Ik ga idd eens kijken voor een nieuw abonnement of voor een andere manier om een ticket te kopen. Bedankt voor je antwoorden! 🙂