annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sommige klanten kunnen me niet bereiken

Topic gestart op: 06-03-20 11h44

Antwoorden: 5 antwoorden

Elodie05
Aspirant verkenner

Sommige klanten kunnen me niet bereiken

Beste,

Ik ben zelfstandige en ik ben al 18 maand klant bij Oange.

Ik krijg van veel klanten te horen dat als ze me bellen, te horen krijgen dat mijn nummer niet bereikbaar is of mijn nummer niet in gebruik is.

Dit is een ramp want ik verlies hierdoor klanten.

Kan iemand dit probleem oplossen?

Alvast bedankt

Elodie

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Ik ben zelfstandige en ik ben al 18 maand klant bij Oange.

Ik krijg van veel klanten te horen dat als ze me bellen, te horen krijgen dat mijn nummer niet bereikbaar is of mijn nummer niet in gebruik is.

Dit is een ramp want ik verlies hierdoor klanten.

Kan iemand dit probleem oplossen?

Alvast bedankt

Elodie

Ugh @Eldoie05,

Wat @patrick2 en @Cdt24801 zeggen is inderdaad correct, je kan de technische dienst ook contacteren via de webcare-tribe.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Elodie05  wat @Cdt24801 heeft gezegd is correct. Doormiddel van die voorbeelden kan de routering nagezien worden en ook zien waar dit probleem zich voordoet. Enkel de klantendienst kan er tussen komen hier hebben wij geen inzicht wij zijn ook maar gewoon klanten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Elodie05 

Heb je de klantendienst - Technische dienst reeds gecontacteerd?

Wanneer je dit doet is het zeer handig om enkele voorbeelden te kunnen aanhalen. Dus telefoonnummers en tijdstip waarop mensen dat voorgehad hebben. Dat maakt het opzoeken van loggings veel doelgerichter en efficiënter waardoor het probleem sneller gelokaliseerd kan worden.

Wanneer je dus door iemand gecontacteerd wordt dat hij u niet kan bereiken, vraag het nummer en exacte tijdstip waarop dit voorgevallen is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Elodie05
Aspirant verkenner

Als ik de klantendienst probeer te bereiken via de website, dan wordt mijn gsm nummer niet geaccepteerd.

Leden met de meeste pluimen