Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-11-18 15h26
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Ik ben sinds vandaag klant bij Orange, daarvoor zat ik bij Mobile Vikings.
De reden dat ik verhuist ben is dat er sommige telefoonnummers mij niet konden bereiken, zij kregen telkens de boodschap dat mijn nummer niet in gebruik is.
Terwijl vele andere mensen mij wel konden bereiken.
Eerst dacht ik dat dit aan mijn Smartphone lag, maar bij het testen in een andere smartphone, kregen die mensen juist hetzelfde probleem.
Helpdesk van Mobile Vikings konden het na een maand niet oplossen, dus dacht ik eenvoudig, dan verander ik van provider naar Orange (heb abonnement) en opgelost.
Maar wat blijkt nu? Nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Iemand raad?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 Het probleem is opgelost.
Ik heb de provider gecontacteert en zij hebben iets gedaan (ik weet wel niet wat, want zoveel uitleg gaven ze niet) en sindsdien kunnen die betrokkene telefoonnummers mij terug bereiken.
Heel hard bedankt voor je moeite om mij te helpen.
@patrick2 Ik heb hetzelfde probleem. Wat moet ik nu precies doen? Alvast bedankt
@Siebren dus jij hebt ook het probleem dat er bepaalde nummers jou niet kunnen bereiken? En ben je ook net klant bij Orange of ben je al lang klant en is dit probleem geleidelijk gekomen.
Kijk aller eerst of er geen blokkering staat op die nummers in je toestel ( je kan ze blokkeren dus kijk dat zeker na dat dit niet het geval is ) Kijk ook even of jij die betreffende nummers wel kan bellen want kan zijn dat jij ze ook niet kan bereiken.
Dan raad ik je aan deze nummers te noteren met de datum en tijdstip dat ze je hebben geprobeerd te bellen. Deze voorbeelden moet je dan een stuk of drie à vier hebben. ( weet of dat het niet allemaal Orange is maar ook andere providers) Als je die hebt genoteerd dan bel je de klantendienst 5000 en geef je deze voorbeelden door voor in een dossier. Deze zullen de routeringen moeten nakijken hoe het bel verkeer loopt.
@patrick2 Bedankt voor de hulp. Ik heb gebeld en normaal zou het binnen 3 dagen opgelost zijn, maar met het weekend zal het waarschijnlijk iets later zijn.