annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Startdatum

Topic gestart op: 25-10-23 09h24

Antwoorden: 4 antwoorden

Stevn
Gewaardeerd verkenner

Startdatum

OPGELOST

Mijn orange abonnement start elke dag op de 1e van de maand.
Nu (voor een bepaalde reden) wil ik het herlaadkaartje van mijn zoon laten overgaan naar Orange light op de 12e 
Ik weet dat zijn belwaarde in rekening zal gebracht worden maar hoe zit dit met zijn verbruik?

Het kan toch niet dat je als start op bvb 26e dat je het dus ook het volledige bedrag moet betalen maar uiteraard wel het volledige verbruik toegang hebt. maarja wat ben je daar mee op 4dagen!

Of zal zijn abonnement gewoon elke maand starten op 12e en is het puur toeval dat het mijne start op de 1e vd maand.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, is toeval. Bij mij van 04/xx naar 03/xx+1

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @Stevn ,

Als jouw facturatiecyclus begint op de 1ste t.e.m. de 30/31ste en je voegt een nieuw abonnement toe op je factuur op de 12de, dan zal je zien op je volgende factuur dat de periode van de 12de tot de 30/31ste zal aangerekend worden + de eerst komende maand. Een abonnement betaal je namelijk altijd voor de maand die komt. Vermits het abonnement al actief is van de 12de, ben je eigenlijk van 12 t.e.m. de 30/31ste al aan het verbruiken zonder te betalen. In jouw geval zal de belwaarde die resteerde op de prepaidkaart van deze kost afgetrokken worden (als het gaat over een omschakeling van prepaid Orange naar abonnement Orange uiteraard).

Meer uitleg hierover: https://www.youtube.com/watch?v=W3Ymyn0erKI&ab_channel=TE-AM 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als het start op de 25e, dan eindigt de periode/cyclus op de 24e (incl) van de maand erop, @Stevn 

no worries

 

0 pluimen
Stevn
Gewaardeerd verkenner

Dus is het puur toevallig dat mijn orange abonnement start op de 1e vd maand.
Dit is dus bij elke orange gebruiker anders?

Gregory
Wijze
Wijze

Ja, is toeval. Bij mij van 04/xx naar 03/xx+1

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen