Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-05-21 14h12
Antwoorden: 6 antwoorden
Twee maand geleden belt Orange mij op om te vragen of we (ik en mijn vriend) willen overstappen van Telenet naar Orange.., omdat hun mooi verkooppraatje jammer genoeg gewerkt heeft hebben wij hiermee toegestemd. Orange ging alle gegevens en betalingen van mij en mijn vriend op 1 rekening zetten, nu is het al de tweede maand dat zowel mijn vriend als ik een torenhoge (257 euro!!!) als factuur krijgen. Zowel ik als mijn vriend moeten apart heel veel betalen. Zelf bij Telenet heb ik nooit voor 2 maand telefoon en televisie 257 euro per persoon moeten betalen?! En we kunnen zelf bij Orange niet eens zeven dagen terug kijken of gratis films bekijken (en dit voor 130 euro per maand per persoon?!)
Maar als je nu Orange wilt bereiken ivm een vraag over jouw factuur dan zijn ze niet te bereiken, maar als je belt om nieuwe klant te worden dan zijn ze wel heel snel! Ik probeer al drie dagen lang van s' morgens tot s' avonds te bellen maar ik krijg niemand te pakken..Wel raar, want toen ze belden om klant bij hun te worden kreeg ik om de vijf minuten telefoon van hun.. Als ik toen terug belde naar Orange om te zeggen dat ik mij ging aansluiten als nieuwe klant amai toen had ik wel heel snel een medewerker aan de lijn!!! Ze zouden beter wat minder de mensen lastig vallen hiermee en hun eigen klanten helpen!!!
@KimberlyL89 Hoe gaat het nu met jou is het probleem nu al opgelost van jullie beiden de dure factuur heb je al bericht gekregen . Waarom ga je niet anders eens praten als het nog niet zou opgelost zijn met een ombudsman .Is gratis en kan voor jou misschien iets regelen .
is maar een voorstel .
fijne groetjes
en hopelijk op positief nieuws 🗞
OK erg om te horen respect
Beste @KimberlyL89 ,
Jammer dit te lezen.
Spring eens binnen samen met uw vriend bij uw dichtstbijzijnde shop. We kunnen dan de factuur overlopen en nakijken alsook alles op één factuur en klantennummer zetten.
Zeker beide ID kaarten mee hebben. Deze hebben we nodig om facturen in detail te zien en voor een overdracht uit te voeren.
Groeten,
Tom
Shop Medewerker Gent
Verder zou ik dit ook even lezen @KimberlyL89
Ik begrijp mijn factuur niet? | Orange België