annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Steek liever tijd in jullie EIGEN KLANTEN!

Topic gestart op: 21-05-21 14h12

Antwoorden: 6 antwoorden

KimberlyL89
Rekruut scout

Steek liever tijd in jullie EIGEN KLANTEN!

Twee maand geleden belt Orange mij op om te vragen of we (ik en mijn vriend) willen overstappen van Telenet naar Orange.., omdat hun mooi verkooppraatje jammer genoeg gewerkt heeft hebben wij hiermee toegestemd. Orange ging alle gegevens en betalingen van mij en mijn vriend op 1 rekening zetten, nu is het al de tweede maand dat zowel mijn vriend als ik een torenhoge (257 euro!!!) als factuur krijgen. Zowel ik als mijn vriend moeten apart heel veel betalen. Zelf bij Telenet heb ik nooit voor 2 maand telefoon en televisie 257 euro per persoon moeten betalen?! En we kunnen zelf bij Orange niet eens zeven dagen terug kijken of gratis films bekijken (en dit voor 130 euro per maand per persoon?!)

Maar als je nu Orange wilt bereiken ivm een vraag over jouw factuur dan zijn ze niet te bereiken, maar als je belt om nieuwe klant te worden dan zijn ze wel heel snel! Ik probeer al drie dagen lang van s' morgens tot s' avonds te bellen maar ik krijg niemand te pakken..Wel raar, want toen ze belden om klant bij hun te worden kreeg ik om de vijf minuten telefoon van hun.. Als ik toen terug belde naar Orange om te zeggen dat ik mij ging aansluiten als nieuwe klant amai toen had ik wel heel snel een medewerker aan de lijn!!! Ze zouden beter wat minder de mensen lastig vallen hiermee en hun eigen klanten helpen!!! 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@KimberlyL89 Hoe gaat het nu met jou is het probleem nu al opgelost van jullie beiden de dure factuur heb je al bericht gekregen . Waarom ga je niet anders eens praten als het nog niet zou opgelost zijn met een ombudsman .Is gratis en kan voor jou misschien iets regelen . 
is maar een voorstel . 
fijne groetjes 

en hopelijk op positief nieuws 🗞 

0 pluimen
MarijnCOOL
Gewaardeerd verkenner

OK erg om te horen respect

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @KimberlyL89 ,

Jammer dit te lezen.
Spring eens binnen samen met uw vriend bij uw dichtstbijzijnde shop. We kunnen dan de factuur overlopen en nakijken alsook alles op één factuur en klantennummer zetten.

Zeker beide ID kaarten mee hebben. Deze hebben we nodig om facturen in detail te zien en voor een overdracht uit te voeren.


Groeten,
Tom
Shop Medewerker Gent

Gregory
Wijze
Wijze

Verder zou ik dit ook even lezen @KimberlyL89 

Je eerste factuur is hoger dan verwacht?

Ik begrijp mijn factuur niet? | Orange België

 

Leden met de meeste pluimen