annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf volume limiet

Topic gestart op: 21-02-20 09h51

Antwoorden: 15 antwoorden

RFaes
Ervaren verkenner

Surf volume limiet

Vraag me af waarom de data limiet surfvolume nog zo laag ligt. Bvb 4GB voor Koala. Daardoor bijna verplicht om hoger abonnement te nemen.

Jammer want meer GB zou differentiator kunnen zijn en veel jongeren aanspreken.

Labels (2)
15 ANTWOORDEN 15
Cdt24801
Wijze
Wijze

@RFaes 

Ik denk dat men (bij de meeste operators trouwens) kijkt naar het gemiddelde en de spreiding van het gebruik. De groep die niet toekomt met het inbegrepen verbruik vormt hoogstwaarschijnlik slechts een kleine top van de abonnees.

Daarom, om de prijs voor de grote meerderheid draaglijk te houden, is het inbegrepen volume beperkt. De kleine groep die niet toekomt kan dan kiezen. Af en toe data bijkopen of een hoger abo nemen.

Jij bent bvb een grootverbruiker. Maar ik persoonlijk kom toe met max 1 GB per maand (een zeldzame uitzondering daargelaten). Ik zou het dus niet leuk vinden dat Orange bvb Koala opslaat om meer GB te geven, want voor mij (en vele anderen) zou dat puur verlies zijn. Want zomaar, zonder prijsverhoging meer data geven, dat zal niet zo rap gebeuren neem ik aan ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
RFaes
Ervaren verkenner

Bedankt voor je input.

Zie ook mijn antwoord op andere post

"Veel mensen komen indd toe met 4GB maar zijn dan enorm wifi afhankelijk. Ik ken veel jonge mensen (oa mijn kinderen) die minder wifi minded zijn die elke maand tekort komen maar voor wie hoger abonnement bvb cheetah te duur wordt. Trouwens zij vinden het onbeperkt bellen en sms'en nutteloos want dat doen ze niet meer alles gebeurt met 3/4G. Dat is de trend en daarom denk ik dat Orange een goede zet zou doen om meer data voor dezelfde prijs aan te bieden met eventueel beperking in bellen/sms'en"

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@RFaes  je kan altijd een aparte post maken om je idee te lanceren. Zou dan erin vermelden hoe je het zou zien als er meer data inbegrepen zou zitten , dus hoeveel GB , en vanaf welk abonnement. Dan zou ik ik Totem en Nelson met @ ervoor gezet erin vermelden en zien wat deze hun antwoord / reactie erop is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mik01
Leidende verkenner

Elk heeft natuurlijk zijn eigen zaak voor ogen. Zowel mijn vrouw als ik hebben een smartphone. Dataverbruik : 0.00

Wij zijn beiden senioren. Mijn vrouw is veel bezig met Facebook. Maar altijd via wifi. Ik ben heel veel bezig met mijn desktop. Ook altijd vaste verbinding of wifi op laptop.

Wij zijn de meeste tijd thuis. Dus al die data is er voor ons niet nodig. Als we een paar uurtjes thuis weg zijn, dan kunnen we gerust zonder.

Let wel : Je spreekt van 40 of meer GB. Wel ik weet dat ik daar zeker niet mee toekom thuis. Er zijn maanden van véél meer. Dus denk niet dat we leken zijn.

Kan me niet inbeelden dat in een tijd als vandaag waar de tv schermen nooit groot genoeg zijn, dat we ons hart kunnen ophalen op het scherm van een smartphone. Dat ding wordt voor ons gebruikt als een veredelde gsm. Maar dan heel weinig gebruikt. Nog zo iets, bij ons wordt de vaste telefoon (draadloos) wel heel intensief gebruikt. Daar we zoveel thuis zijn, hebben we zelf geen gsm nodig. 

Dus voor mij laten zoals het is. Dus als je meer wilt, ga ervoor en betaal er dan ook naar. Dat is je volste recht.

Leden met de meeste pluimen