annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfen in het buitenland lukt niet met tablet

Topic gestart op: 30-08-18 20h29

Antwoorden: 18 antwoorden

Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Surfen in het buitenland lukt niet met tablet

Vandaag heb ik geconstateerd dat ik met mijn nieuwe Samsung Tab S4 (SM-T835) hetzelfde probleem heb wat ik jaren terug ook eens voorhad met mijn vorige tablet.
Ik kan namelijk in het buitenland NIET op het internet!
Terwijl ik nog in het buitenland was, heb ik gebeld naar de klantendienst voor technische hulp, maar de diverse suggesties die men mij voorstelde hebben geen verbetering gebracht.
Er werd dus navolging voorzien.
Eenmaal terug thuis, kreeg ik telefoon van de technische dienst en na enkele vragen te beantwoorden en de mededeling dat van hun kant uit alles in orde blijkt te zijn, ben ik nog steeds niet geholpen!
Binnenkort vertrek ik op verlof naar het buitenland en ik had natuurlijk graag gehad dat dit in orde was vòòr dat ik op verlof ga.
Op de site voor de online configuratietool staat mijn toestel (nog) niet in de lijst!

Wie kan mij hiermee helpen???

Labels (1)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Cleopatra
Veteraan verkenner

Dat is goed nieuws, dan kunnen ze het meteen ook controleren wat er aan de hand is.

0 pluimen
Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Momenteel bevind ik mij in het buitenland. Al twee keer gebeld met Orange maar nog geen internetverbinding! 

De oplossingen die men mij voorstelt brengen geen vetbeterjng!

Jammer, want dit zou toch snel moeten kunnen opgelost worden.

0 pluimen
Cleopatra
Veteraan verkenner

Klopt en is het nu in orde?

Wat was uiteindelijk de oplossing @Aquaman1?

Je weet dat je een compensatie kan vragen via Facebook bijvoorbeeld.

0 pluimen
Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Beste Cleopatra,

dit is nog steeds NIET opgelost!
Aangezien de oplossing pas effectief kan uitgetest worden als ik in het buitenland ben, is dit natuurlijk geen evidentie.
Anderzijds is het antwoord van de technische dienst bedroevend. Hun standaard antwoorden in de zin van: "je moet de dienst 'roaming' aanzetten, en dergelijke meer" getuigt van weinig begrip, want deze handelingen ken ik al diverse jaren.
Zoals reeds aangehaald, sinds de aankoop van mijn nieuwe tablet, werkt dit in het buitenland NIET meer, wat met mijn vorig tablet wel perfeckt werktte!

Ik blijf hoopvol wachten tot dit alsnog opgelost zou worden!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen