Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-12-18 01h17
De klantenzone is een perfect middel om uw producten te bestellen of eventueel aan te passen. Merk regelmatig dat er via de website aanpassingen gedaan worden voor abonnementen met of zonder toestel en dat het dan misloopt. Hierdoor kan het zijn dat bepaalde aanvragen niet correct doorlopen en dat men een hele weg moet bewandelen om het opgelost te krijgen denk aan de klantendienst , social media of de Orange shop.
Het nadeel van die wegen te bewandelen is het feit dat de klantendienst geen telefonische verkoop doet en de Orange shop een hulplijn moet inzetten om het opgelost te krijgen en social media duurd wat langer voordat men een antwoord krijgt. En u als klant zijnde moet ook heel wat handelingen doen om het opgelost te krijgen wat vermeden zou kunnen worden.
Het zijn een paar klikken om via de website in uw klantezone te geraken of om een profiel aan te maken voor de klantenzone. Dit is ook een perfect hulpmiddel om niet enkel alleen maar producten te bestellen maar ook om eventuele diensten te activeren en terug te deactiveren. Ook voor het raadplegen van uw facturen , belminuten , data volume , extra data volume en eventuele cadeaus van Orange thank you. Ook de Orange app is hiervoor een perfect hulpmiddel voor onderweg . Moest u uw facturen onderweg willen raadplegen of uw data of belminuten dat kan dan perfect via de app.
Het is als kleine tip wat u kan meenemen en geen kritiek op het geen gebruik maken van de klantenzone. Maar zo kunnen er veel fouten en dergelijke dingen vermeden worden . Het is een logische stap om alles via de website te doen of te proberen maar hierdoor lopen er soms dingen fout die vermeden hadden kunnen worden.
Heb zelf nog gevraagd aan de moderatoren of er een uitbereiding kan komen van de klantenzone denk hier bijvoorbeeld aan de speedboost activeren en deactiveren , vaste lijn aanvragen en of beheren via de klantenzone. Moest u tips en of suggeties hebben voor in de klantenzone te zetten laat die dan achter in een post zodat de moderatoren eventueel dit kunnen opnemen om de klantenzone nog beter te maken en makkelijker.
Ben ook maar een triber hier en geen verkoper of medewerker maar samen kunnen we misschien meer mogelijk maken in het gebruik van bepaalde apllicatie's.