Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-08-18 20h29
Antwoorden: 18 antwoorden
Vandaag heb ik geconstateerd dat ik met mijn nieuwe Samsung Tab S4 (SM-T835) hetzelfde probleem heb wat ik jaren terug ook eens voorhad met mijn vorige tablet.
Ik kan namelijk in het buitenland NIET op het internet!
Terwijl ik nog in het buitenland was, heb ik gebeld naar de klantendienst voor technische hulp, maar de diverse suggesties die men mij voorstelde hebben geen verbetering gebracht.
Er werd dus navolging voorzien.
Eenmaal terug thuis, kreeg ik telefoon van de technische dienst en na enkele vragen te beantwoorden en de mededeling dat van hun kant uit alles in orde blijkt te zijn, ben ik nog steeds niet geholpen!
Binnenkort vertrek ik op verlof naar het buitenland en ik had natuurlijk graag gehad dat dit in orde was vòòr dat ik op verlof ga.
Op de site voor de online configuratietool staat mijn toestel (nog) niet in de lijst!
Wie kan mij hiermee helpen???
Hallo @Aquaman1
Dus in België heeft u wel een mobiele internet verbinding maar in het buitenland niet, data roaming staat aan en de APN instellingen heeft u vergeleken met de smartphone die wel internet toegang heeft ?
Heeft u al eens getest of het met de simkaart van de andere abonnementen in de tablet wel werkt ?
Los daarvan zou ik aanraden om ipv het extra abonnement van 15€/maand voor de tablet een Surf Extra Card te nemen.
Dit kost 3€/maand en daarmee deelt u de data van een ander abonnement, verhoogd met 3GB.
Dolfijn + Surf Extra Card (18€/maand) : besparing 12€/maand : 4,5GB gedeeld (ipv 2 x 1,5GB).
Koala (onbeperkt bellen) + Surf Extra Card (23€/maand) : besparing 7€/maand : 7GB gedeeld (ipv 2 x 1,5GB).
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-everywhere/surf-extra-card
Beste Jerre,
een Surf Extra Card zal niet lukken vrees mij, want ik heb nog een (heel) oud tariefplan, en die zijn uitgezonderd van deze mogelijkheid.
Ik zou wel eens een andere kaart moeten proberen of in een Shop een nieuwe kaart moeten halen.
En dan moet ik nog eens in het buitenland zijn natuurlijk, om dit te testen.
Bedankt om mee te zoeken naar een oplossing
@Aquaman1 Dolfijn is toch een actueel abonnement, kijk anders eens in de klantenzone.
Die Surf Extra Card is een extra simkaart (data only) en kan gelinkt worden aan een Dolfijn-, Koala-, Cheetah- of Arend-abonnement.
Mijn tariefplan dateert al van 10/02/2013 voor twee telefoons (2 x Dolphin12 Plus) en 1 datasimcard (Internet Everywhere 15) voor tablet sinds 03/11/2011
Voor de telefoonkaarten betaal ik gemiddeld €12/maand en voor de IE15 krijg ik maandelijks €5 korting dus €10/maand.
Heb ik kans op beter tarief zal ik dat zeker nakijken en indien zo wijzigen.