annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfen in het buitenland lukt niet met tablet

Topic gestart op: 30-08-18 20h29

Antwoorden: 18 antwoorden

Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Surfen in het buitenland lukt niet met tablet

Vandaag heb ik geconstateerd dat ik met mijn nieuwe Samsung Tab S4 (SM-T835) hetzelfde probleem heb wat ik jaren terug ook eens voorhad met mijn vorige tablet.
Ik kan namelijk in het buitenland NIET op het internet!
Terwijl ik nog in het buitenland was, heb ik gebeld naar de klantendienst voor technische hulp, maar de diverse suggesties die men mij voorstelde hebben geen verbetering gebracht.
Er werd dus navolging voorzien.
Eenmaal terug thuis, kreeg ik telefoon van de technische dienst en na enkele vragen te beantwoorden en de mededeling dat van hun kant uit alles in orde blijkt te zijn, ben ik nog steeds niet geholpen!
Binnenkort vertrek ik op verlof naar het buitenland en ik had natuurlijk graag gehad dat dit in orde was vòòr dat ik op verlof ga.
Op de site voor de online configuratietool staat mijn toestel (nog) niet in de lijst!

Wie kan mij hiermee helpen???

Labels (1)
0 pluimen
18 ANTWOORDEN 18
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Aquaman1  Ook beste wensen voor 2019

Orange Circle ga je in ieder geval behouden voor abonnementen op dezelfe factuur, met Koala komt er gewoon onbeperkt bellen en meer data bij voor 1 abonnement.
Als er een probleem met het huidige abonnement van de tablet is aan de kant van Orange dan zal een nieuw abonnement het probleem oplossen zoals @Cdt24801  reeds aangaf.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre

Ben je zeker dat je de juiste info geeft?

Hier

https://www.orange.be/nl/hulp/mobiele-internet-en-applicaties/surf-extra-card

staat duidelijk dat er GEEN extra surfvolume aan de surf extra card verbonden is. Waar heb jij gelezen dat je 3 GB extra krijgt?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jerre
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801  die extra 3GB bij de Surf Extra Card van 3€/maand is blijkbaar enkel voor bedrijven.

Zonder BTW nummer wordt het dus :
Koala (onbeperkt bellen) + Surf Extra Card (23€/maand) : besparing 7€/maand : 4GB of 8GB met LOVE gedeeld (ipv 2 x 1,5GB).

0 pluimen
Cleopatra
Veteraan verkenner

Is je dossier nog open? Dan zou ik de technische dienst hun werk laten doen. Is immers hun job. Staat je roaming aan in het buitenland? Dat dien je te activeren in het buitenland in je instellingen.

welk abonnement heb je?

0 pluimen
Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Mijn vraag is gesteld aan de telefoon, maar nog niet beantwoord aangezien ik op het moment dat men mij contacteerde, ik al terug in België was.
De volgende gelegenheid dat ik in het buitenland ben, zal ik hen nogmaals contacteren en op dat moment zelf proberen mijn instellingen aan te passen (indien nodig) en direct controleren of dit werkt.
Natuurlijk staan momenteel alle instellingen (zoals roaming, e.d.m.) juist, want die zijn overgenomen enerzijds van mijn vorige tablet, die WEL functioneerde in het buitenland, zlsook vergeleken met mijn smartphone die WEL correct werkt in het buitenland!

 

Ik heb nu een Dolfijn abonnement voor 3 toestellen (2 smartphones en 1 tablet)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen