Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-18 14h38
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb al enkele maanden Dolfijn voor mijn smartphone. Sinds vorige maand werkte mijn 4G niet meer omdat mijn surfvolume zogezegd op was. Eerst dacht ik dat dit kwam omdat mijn smartphone 's nachts per ongeluk updates had gedaan via mijn 4G, maar nu de maand om is kan ik nog steeds mijn 4G niet gebruiken op mijn iPhone. Op de app van Orange zijn mijn belminuten en sms'en wel gereset, maar mijn surfvolume is zogezegd opgebruikt terwijl ik nog niet eens gebruik heb gemaakt van mijn 4G. Iemand die dit probleem nog heeft gehad?
Ik heb al enkele maanden Dolfijn voor mijn smartphone. Sinds vorige maand werkte mijn 4G niet meer omdat mijn surfvolume zogezegd op was. Eerst dacht ik dat dit kwam omdat mijn smartphone 's nachts per ongeluk updates had gedaan via mijn 4G, maar nu de maand om is kan ik nog steeds mijn 4G niet gebruiken op mijn iPhone. Op de app van Orange zijn mijn belminuten en sms'en wel gereset, maar mijn surfvolume is zogezegd opgebruikt terwijl ik nog niet eens gebruik heb gemaakt van mijn 4G. Iemand die dit probleem nog heeft gehad?
Ugh @JonasC,
Totem raadt je aan je My Orange app te verwijderen en terug te installeren via 4G. Dan zou je surfvolume in orde moeten zijn.
Is dat niet zo? De technische dienst helpt je met een glimlach verder!
Moge de magische toverkracht van de 5000 aan jouw zijde zijn!
Totems Wijze Woorden
Hallo JonasC,
Het klopt inderdaad dat de reset niet ineens wordt uitgevoerd. Nu hoeft dat niet dadelijk een probleem te zijn, zolang de gegevens maar kloppen. Maar in jou geval ook niet blijkbaar...
Bij mij hielp destijds het opnieuw installeren van de app. Dit loste het reset gedrag niet op, maar voor mij niet belangrijk. Binnen de 48 uur is dat wel in orde. Dus dan controleer ik gewoon iets later.
Moest het probleem blijven, dan kan je best even met de klantendienst (nummer 5000 of voor pro: 5432) contact opnemen. Niet zeker of ze met een kant-en-klare oplossing komen, maar alleszins het proberen waard.
Wel vreemd ...
In de gebruikers handleiding staat wel dat de belminuten en sms'en niet in real time aangepast worden, kan wel een dagje duren, maar de 4G/surfvolume gegevens zijn WEL real time dus die zouden onmiddellijk moeten up-to-date aangepast worden.