Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-07-20 23h59
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb enkele vragen over het wijzigen van mijn tarief. Ten eerste, kan ik een gewijzigd tarief weer rechtzetten? En ten tweede, als ik eenmaal het tarief heb aangepast, is dit dan ook automatisch zo voor de volgende maand?
mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Broes je kan dat zelf aanpassen via de Orange App of de klantenzone. Daar kan je trouwens ook altijd zien of je nog het beste tarief plan hebt wat bij je past. Dat is wel een berekening gemiddeld over drie maanden gezien maar dat werkt wel hoor. Dus pas het aan via je App of de klantenzone geen probleem. En als je terug wil veranderen en gaat via die zelfde wegen dus de App of de klantenzone dan zal ook die aangeven of je al kan veranderen of niet dat geeft die ook aan. Dus dat is makkelijk dan weet je of je kan veranderen of niet.
@Broes je kan elke maand, lees eens per facturatie cyclus, je tarief plan wijzigen. Maar pas wel op als je nu nog een oud abonnement hebt , een dieren abonnement, en je wil dan je tarief plan wijzigen zal je naar een Go formule gaan. Dat wil zeggen dat je de cloud toepassing en de coyote app kwijt bent. Je kan ook eenmaal naar een Go formule niet terug naar een dieren abonnement. Dus dat is belangrijk om te weten. Als je nu al een Go formule hebt dan is er geen probleem en kan je dus een wijziging doen zonder ergens rekening mee te houden.
Bedankt voor de info, nu heb ik go unlimited gekozen maar het zijn de laatste 6 dagen van de Facturatie cyclus. Het was de bedoeling deze pas vanaf volgende cyclus in gang te zetten. Als ik naar Orange bel, kunnen ze dit dan weer rechtzetten?
@Broes je kan dat zelf aanpassen via de Orange App of de klantenzone. Daar kan je trouwens ook altijd zien of je nog het beste tarief plan hebt wat bij je past. Dat is wel een berekening gemiddeld over drie maanden gezien maar dat werkt wel hoor. Dus pas het aan via je App of de klantenzone geen probleem. En als je terug wil veranderen en gaat via die zelfde wegen dus de App of de klantenzone dan zal ook die aangeven of je al kan veranderen of niet dat geeft die ook aan. Dus dat is makkelijk dan weet je of je kan veranderen of niet.
Oeioei ik ben vorige week eens veranderd van Dolfijn naar een Go-abonnement, maar ik kan dus niet zomaar terug naar Dolfijn?