annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tarief vragen

Topic gestart op: 05-07-20 23h59

Antwoorden: 5 antwoorden

Broes
Aspirant verkenner

Tarief vragen

OPGELOST

Ik heb enkele vragen over het wijzigen van mijn tarief. Ten eerste, kan ik een gewijzigd tarief weer rechtzetten? En ten tweede, als ik eenmaal het tarief heb aangepast, is dit dan ook automatisch zo voor de volgende maand?

mvg

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Broes  je kan dat zelf aanpassen via de Orange App of de klantenzone. Daar kan je trouwens ook altijd zien of je nog het beste tarief plan hebt wat bij je past. Dat is wel een berekening gemiddeld over drie maanden gezien maar dat werkt wel hoor. Dus pas het aan via je App of de klantenzone geen probleem. En als je terug wil veranderen en gaat via die zelfde wegen dus de App of de klantenzone dan zal ook die aangeven of je al kan veranderen of niet dat geeft die ook aan. Dus dat is makkelijk dan weet je of je kan veranderen of niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Broes  je kan elke maand,  lees eens per facturatie cyclus,  je tarief plan wijzigen. Maar pas wel op als je nu nog een oud abonnement hebt , een dieren abonnement,  en je wil dan je tarief plan wijzigen zal je naar een Go formule gaan. Dat wil zeggen dat je de cloud toepassing en de coyote app kwijt bent. Je kan ook eenmaal naar een Go formule niet terug naar een dieren abonnement. Dus dat is belangrijk om te weten. Als je nu al een Go formule hebt dan is er geen probleem en kan je dus een wijziging doen zonder ergens rekening mee te houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Broes
Aspirant verkenner

Bedankt voor de info, nu heb ik go unlimited gekozen maar het zijn de laatste 6 dagen van de Facturatie cyclus. Het was de bedoeling deze pas vanaf volgende cyclus in gang te zetten. Als ik naar Orange bel, kunnen ze dit dan weer rechtzetten?

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Broes  je kan dat zelf aanpassen via de Orange App of de klantenzone. Daar kan je trouwens ook altijd zien of je nog het beste tarief plan hebt wat bij je past. Dat is wel een berekening gemiddeld over drie maanden gezien maar dat werkt wel hoor. Dus pas het aan via je App of de klantenzone geen probleem. En als je terug wil veranderen en gaat via die zelfde wegen dus de App of de klantenzone dan zal ook die aangeven of je al kan veranderen of niet dat geeft die ook aan. Dus dat is makkelijk dan weet je of je kan veranderen of niet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Md1
Ervaren verkenner

Oeioei ik ben vorige week eens veranderd van Dolfijn naar een Go-abonnement, maar ik kan dus niet zomaar terug naar Dolfijn?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen