Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Tarief wijziging

Beste ik had een vraag heb paar dagen geleden gebeld voor een tarief wijziging het ging voor een dolfijn en nu is het veranderd naar dolfijn zen ? Kunt u het recht zetten?

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Tarief wijziging

@JBeckers  best hiervoor eens terug bellen naar de klantendienst of een bericht via facebook of twitter sturen. Hier gaan we u er jammer genoeg niet meer kunnen helpen. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Tarief wijziging

Best eens terugbellen naar de klantendienst dat ze dit manueel kunnen aanpassen.

Via je klantenzone of een Orange Shop gaat dit niet lukken, omdat deze tool maar één tariefplanwijziging per facturatieperiode toelaat.

0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Re: Tarief wijziging

Hallo,

 

Normaal kan je zelf je tarief aanpassen in je klantenzone.

Heb je nog geen klantenzone? volg dan deze link -> https://www.orange.be/nl/e-services/schrijf-je-in <-

hier kan je zelf makkelijk alles opvolgen en ook zelf je tarief aanpassen naar eigen wens.

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen