annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefplan wijzigen nieuwe prijzen 15/01/2023 Special Edition Go Extreme -> Go Intense

Topic gestart op: 04-01-23 17h18

Antwoorden: 1 antwoord

fej248
Aspirant verkenner

Tariefplan wijzigen nieuwe prijzen 15/01/2023 Special Edition Go Extreme -> Go Intense

OPGELOST

 

Heey iedereen

Als je een special edition go extreme €33 hebt en wil veranderen naar een Go Intense €25 special edition, behoudt je de korting dan wanneer je deze wijziging doorvoert?

In de app/site zie ik de tarieven zonder korting staan dus twijfel ik enorm? Indien ja hoe doe ik dit? Via de app, website of langs een shop gaan? Alvast bedankt voor het antwoord.

@Totem 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @fej248 

Volgens wat ik opgevangen heb kunnen enkel nieuwe klanten de Go Intense "special edition" nemen aan €25. Een bestaande klant kan enkel omschakelen naar de normale editie. Als je geen "Love" klant bent (lees: geen internet in je pakket hebt) komt dit op €35 voor 70Gb vanaf 15 januari.
Je kan altijd eens bellen naar de klantendienst en vragen om je abonnement aan te passen naar de Intense special edition, wie weet kunnen ze dit wel voor je regelen 😅.


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @fej248 

Volgens wat ik opgevangen heb kunnen enkel nieuwe klanten de Go Intense "special edition" nemen aan €25. Een bestaande klant kan enkel omschakelen naar de normale editie. Als je geen "Love" klant bent (lees: geen internet in je pakket hebt) komt dit op €35 voor 70Gb vanaf 15 januari.
Je kan altijd eens bellen naar de klantendienst en vragen om je abonnement aan te passen naar de Intense special edition, wie weet kunnen ze dit wel voor je regelen 😅.


Leden met de meeste pluimen