Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-01-23 15h26
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb recent het abonnement van mijn man overgenomen onder mijn klantnummer en heb nu dus twee telefoonnummers/abonnementen op mijn naam staan.
Mijn man ontving na het overzetten een factuur met een tegoed met de mededeling dat dat tegoed van de volgende factuur afgetrokken mag worden, maar hij zal geen facturen meer ontvangen aangezien zijn abonnement nu op mijn naam staat.
Ik vermoed dat ik niet zomaar dat tegoed van mijn volgende factuur mag **bleep** aangezien dat onder een ander klantnummer staat. Is er iets dat ik kan doen om dan gewoon het tegoed aan mijn man te laten terugstorten?
Aangezien het een ander klantnummer is , @gaya_dl zul je Orange moeten contacteren om het tegoed terug gestort te krijgen
Good Luck
Je kan de facturatie eens contacteren het uitleggen en vragen of ze het te goed op de rekening van je man terug storten.
Je kan ook vragen of ze het eventuele tegoed op jou naam terug storten aangezien je man en vrouw bent. Het is dan aan hun dit te beslissen wat ze gaan doen met het tegoed.
Als het telefonisch te druk is kan je ook via Messenger sturen op Facebook ( moet je wel een account hebben ) of via Twitter.