Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-23 17h18
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heey iedereen
Als je een special edition go extreme €33 hebt en wil veranderen naar een Go Intense €25 special edition, behoudt je de korting dan wanneer je deze wijziging doorvoert?
In de app/site zie ik de tarieven zonder korting staan dus twijfel ik enorm? Indien ja hoe doe ik dit? Via de app, website of langs een shop gaan? Alvast bedankt voor het antwoord.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag @fej248
Volgens wat ik opgevangen heb kunnen enkel nieuwe klanten de Go Intense "special edition" nemen aan €25. Een bestaande klant kan enkel omschakelen naar de normale editie. Als je geen "Love" klant bent (lees: geen internet in je pakket hebt) komt dit op €35 voor 70Gb vanaf 15 januari.
Je kan altijd eens bellen naar de klantendienst en vragen om je abonnement aan te passen naar de Intense special edition, wie weet kunnen ze dit wel voor je regelen 😅.
Dag @fej248
Volgens wat ik opgevangen heb kunnen enkel nieuwe klanten de Go Intense "special edition" nemen aan €25. Een bestaande klant kan enkel omschakelen naar de normale editie. Als je geen "Love" klant bent (lees: geen internet in je pakket hebt) komt dit op €35 voor 70Gb vanaf 15 januari.
Je kan altijd eens bellen naar de klantendienst en vragen om je abonnement aan te passen naar de Intense special edition, wie weet kunnen ze dit wel voor je regelen 😅.