annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefwijziging Tempo Giga-Easy

Topic gestart op: 25-12-20 11h49

Antwoorden: 8 antwoorden

MgMx
Gewaardeerd verkenner

Tariefwijziging Tempo Giga-Easy

OPGELOST

Ik zou tijdelijk willen overstappen van Tempo Giga naar Tempo Easy.
Nu staat in de Help wel vermeld dat je daarbij je belwaarde niet verliest, maar geldt dat ook voor het nog openstaande surfvolume ?  maw de lopende gratis 5GB van Orange gaat toch niet verloren gaan ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

@patrick2 

 

geld blijft , al de rest valt weg. Best verandering doen als ge u data opgebruikt hebt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@MgMx  die gratis 5GB zal je niet kwijt zijn dat is wat iedereen krijgt wegens de Corona maatregelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


MgMx
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  Dank je wel voor de snelle respons!

En los van de huidige gratis GB, zou ander openstaand surfvolume (bekomen door een herlaadbeurt van de Tempo Giga) ook geldig blijven ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@MgMx  dat denk ik niet dan zullen je metertjes weer op nul gaan vermoed ik. Dat is hetzelfde als een abonnement hé als je daar iets in wijzigt zullen je metertjes terug op nul springen. Maar als je herlaad , dus je koopt volume bij dat is wel geldig want daar heb je voor betaald. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


MgMx
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Dus als ik het goed begrijp, komt het er eigenlijk op neer dat je beter wacht tot de lopende maand voorbij is vooraleer te wijzigen van tariefplan, anders dreig je het voordeel van het surfvolume en sms'jes van je laatste herlaadbeurt te verliezen ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen