annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefwijziging Tempo Giga-Easy

Topic gestart op: 25-12-20 11h49

Antwoorden: 8 antwoorden

MgMx
Gewaardeerd verkenner

Tariefwijziging Tempo Giga-Easy

OPGELOST

Ik zou tijdelijk willen overstappen van Tempo Giga naar Tempo Easy.
Nu staat in de Help wel vermeld dat je daarbij je belwaarde niet verliest, maar geldt dat ook voor het nog openstaande surfvolume ?  maw de lopende gratis 5GB van Orange gaat toch niet verloren gaan ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

@patrick2 

 

geld blijft , al de rest valt weg. Best verandering doen als ge u data opgebruikt hebt.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@MgMx  die kans is aanwezig natuurlijk. Zelf heb ik geen herlaadkaart dus ik ben niet geheel thuis wat er gebeurd als je met een herlaadkaart je tarief plan aanpast. Als ik een wijziging doe van een abonnement dus van tarief plan dan hou ik wel mijn voordelen. Dat heb ik al eens getest natuurlijk enkel wat er veranderd is :

de prijs , het surf volume en de rest wat ik heb gekregen van extra data blijft staan. De meter van het verbruikte surf volume veranderd ook die komt op nul te staan , de meter die inbegrepen zit bij je abonnement bedoel ik dan. De extra data meter die blijft door lopen. 

@TomB  als je dit leest kan jij dan misschien zeggen wat er precies veranderd als je met een herlaadkaart van tarief plan veranderd ? Wijzigen er dan dingen , ben je eventuele data en dergelijke kwijt? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

@patrick2 

 

geld blijft , al de rest valt weg. Best verandering doen als ge u data opgebruikt hebt.

MgMx
Gewaardeerd verkenner

Bedankt @TomB  & @patrick2.  Dat is duidelijk! 👍
Al goed dat ik het eerst gevraagd heb, ik wacht dus beter nog even. 

patrick2
Wijze
Wijze

Bedankt @TomB  voor je antwoord. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen