Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-20 11h49
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou tijdelijk willen overstappen van Tempo Giga naar Tempo Easy.
Nu staat in de Help wel vermeld dat je daarbij je belwaarde niet verliest, maar geldt dat ook voor het nog openstaande surfvolume ? maw de lopende gratis 5GB van Orange gaat toch niet verloren gaan ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
geld blijft , al de rest valt weg. Best verandering doen als ge u data opgebruikt hebt.
@patrick2 Dank je wel voor de snelle respons!
En los van de huidige gratis GB, zou ander openstaand surfvolume (bekomen door een herlaadbeurt van de Tempo Giga) ook geldig blijven ?
@MgMx dat denk ik niet dan zullen je metertjes weer op nul gaan vermoed ik. Dat is hetzelfde als een abonnement hé als je daar iets in wijzigt zullen je metertjes terug op nul springen. Maar als je herlaad , dus je koopt volume bij dat is wel geldig want daar heb je voor betaald.
@patrick2 Dus als ik het goed begrijp, komt het er eigenlijk op neer dat je beter wacht tot de lopende maand voorbij is vooraleer te wijzigen van tariefplan, anders dreig je het voordeel van het surfvolume en sms'jes van je laatste herlaadbeurt te verliezen ?