annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tegoed factuur

Topic gestart op: 06-09-22 09h04

Antwoorden: 7 antwoorden

Evelien1
Gewaardeerd verkenner

Tegoed factuur

OPGELOST

Een tijdje geleden heb ik een factuur ontvangen van Orange waarbij de conclusie is dat ik een bepaald bedrag tegoed heb. De mededeling is: "aangezien je via overschrijving betaalt, mag je dit bedrag gewoon **bleep** van je volgende betaling."

Nu is mijn vraag hoe ik dat juist kan doen?

Ik heb geen abonnement meer, maar een herlaadkaart en ik betaal via overschrijving. Ik heb daarnet mijn herlaadkaart herladen en kreeg niet de optie om mijn tegoed te gebruiken en daarmee mijn kaart te herladen. 

Iemand een idee?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je zult contact moeten opnemen - best via chat 

Hier volledig naar onder scrollen en dan klikken op blauw icoon rechts Orange contacteren | Orange België

Je kunt terugbetaling vragen

Bereid je voor ergens in kladblok ( klantnr, gsm nr, fact nr, bedrag, evt bankrek nr, etc) zodat je maar moet copieren en in het chat venster plakken

Kan ook via de 5000, maar dan riskeer je lang te moeten wachen

Good luck

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Ann6
Rekruut scout

Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om mijn telefonische diensten en internetverbinding zo spoedig mogelijk weer te activeren.

 

Gisteren heb ik een vervallen factuur voldaan, welke inmiddels ook door u is bevestigd. Een tweede factuur is op 8 mei verlopen, dus slechts 7 dagen geleden. Volgens de geldende regelgeving mag de dienstverlening binnen deze termijn nog niet worden onderbroken.

 

Ik ben inmiddels al een jaar klant bij u en heb tot op heden nooit een betalingsachterstand gehad. Door omstandigheden kan ik het openstaande bedrag pas binnen twee weken voldoen, aangezien mijn eigen klant mij dan pas betaalt.

 

Ik werk als vertegenwoordiger en ben voortdurend onderweg. Toegang tot mobiel internet is essentieel voor mijn werkzaamheden. Indien de diensten niet snel worden hersteld, loop ik het risico mijn werk te verliezen.

 

Ik vertrouw op uw begrip en medewerking, en dank u bij voorbaat voor uw hulp.

 

Met vriendelijke groet,

Annamaria Mochnacs

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Ann6 

orange klantendienst leest hier niet mee.  best met orange contact opnemen

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je zult contact moeten opnemen - best via chat 

Hier volledig naar onder scrollen en dan klikken op blauw icoon rechts Orange contacteren | Orange België

Je kunt terugbetaling vragen

Bereid je voor ergens in kladblok ( klantnr, gsm nr, fact nr, bedrag, evt bankrek nr, etc) zodat je maar moet copieren en in het chat venster plakken

Kan ook via de 5000, maar dan riskeer je lang te moeten wachen

Good luck

Evelien1
Gewaardeerd verkenner

Oh dankjewel! Ga ik zeker proberen dan!

Bellen is sowieso geen optie, aangezien ik buiten Europa ben momenteel. 

Leden met de meeste pluimen