annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tegoed factuur

Topic gestart op: 06-09-22 09h04

Antwoorden: 5 antwoorden

Evelien1
Gewaardeerd verkenner

Tegoed factuur

OPGELOST

Een tijdje geleden heb ik een factuur ontvangen van Orange waarbij de conclusie is dat ik een bepaald bedrag tegoed heb. De mededeling is: "aangezien je via overschrijving betaalt, mag je dit bedrag gewoon **bleep** van je volgende betaling."

Nu is mijn vraag hoe ik dat juist kan doen?

Ik heb geen abonnement meer, maar een herlaadkaart en ik betaal via overschrijving. Ik heb daarnet mijn herlaadkaart herladen en kreeg niet de optie om mijn tegoed te gebruiken en daarmee mijn kaart te herladen. 

Iemand een idee?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je zult contact moeten opnemen - best via chat 

Hier volledig naar onder scrollen en dan klikken op blauw icoon rechts Orange contacteren | Orange België

Je kunt terugbetaling vragen

Bereid je voor ergens in kladblok ( klantnr, gsm nr, fact nr, bedrag, evt bankrek nr, etc) zodat je maar moet copieren en in het chat venster plakken

Kan ook via de 5000, maar dan riskeer je lang te moeten wachen

Good luck

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Denk dat je zult contact moeten opnemen - best via chat 

Hier volledig naar onder scrollen en dan klikken op blauw icoon rechts Orange contacteren | Orange België

Je kunt terugbetaling vragen

Bereid je voor ergens in kladblok ( klantnr, gsm nr, fact nr, bedrag, evt bankrek nr, etc) zodat je maar moet copieren en in het chat venster plakken

Kan ook via de 5000, maar dan riskeer je lang te moeten wachen

Good luck

Evelien1
Gewaardeerd verkenner

Oh dankjewel! Ga ik zeker proberen dan!

Bellen is sowieso geen optie, aangezien ik buiten Europa ben momenteel. 

Gregory
Wijze
Wijze

Laat ons weten hoe het afloopt, @Evelien1 

0 pluimen
Evelien1
Gewaardeerd verkenner

Dankje voor je suggestie!

Het is inderdaad op die manier gelukt: door contact op te nemen via de chat, de situatie uitgelegd en ondertussen is het geld gestort! 

Leden met de meeste pluimen