Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-09-22 09h04
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Een tijdje geleden heb ik een factuur ontvangen van Orange waarbij de conclusie is dat ik een bepaald bedrag tegoed heb. De mededeling is: "aangezien je via overschrijving betaalt, mag je dit bedrag gewoon **bleep** van je volgende betaling."
Nu is mijn vraag hoe ik dat juist kan doen?
Ik heb geen abonnement meer, maar een herlaadkaart en ik betaal via overschrijving. Ik heb daarnet mijn herlaadkaart herladen en kreeg niet de optie om mijn tegoed te gebruiken en daarmee mijn kaart te herladen.
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk dat je zult contact moeten opnemen - best via chat
Hier volledig naar onder scrollen en dan klikken op blauw icoon rechts Orange contacteren | Orange België
Je kunt terugbetaling vragen
Bereid je voor ergens in kladblok ( klantnr, gsm nr, fact nr, bedrag, evt bankrek nr, etc) zodat je maar moet copieren en in het chat venster plakken
Kan ook via de 5000, maar dan riskeer je lang te moeten wachen
Good luck
Denk dat je zult contact moeten opnemen - best via chat
Hier volledig naar onder scrollen en dan klikken op blauw icoon rechts Orange contacteren | Orange België
Je kunt terugbetaling vragen
Bereid je voor ergens in kladblok ( klantnr, gsm nr, fact nr, bedrag, evt bankrek nr, etc) zodat je maar moet copieren en in het chat venster plakken
Kan ook via de 5000, maar dan riskeer je lang te moeten wachen
Good luck
Oh dankjewel! Ga ik zeker proberen dan!
Bellen is sowieso geen optie, aangezien ik buiten Europa ben momenteel.
Laat ons weten hoe het afloopt, @Evelien1
Dankje voor je suggestie!
Het is inderdaad op die manier gelukt: door contact op te nemen via de chat, de situatie uitgelegd en ondertussen is het geld gestort!