Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-22 13h51
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo ik Ben slagmulder Bjorn ik en mijn vrouw hebben thuis een love abonnement d.w.z. 2 telefoons mobiel internet bellen en smsn , thuis internet en dig. tv ... wij hebben enige tijd niet kunnen betalen ... nu is alles betaald maar wij kunnen niet heractiveren omdat jullie onze lijnen afsluiten wij hebben onze 2 maanden (198€) betaald ... toen lieten jullie weten dat we nog 64 euro moesten betalen dat is gebeurt en nu laten jullie niets meer horen en kunnen wij jullie niet meer bereiken want jullie sluiten alles af
Het is niet wij die het hebben afgesloten het is Orange die dit gedaan heeft.
Langs deze weg zul je dan ook geen oplossing krijgen om dit weer in orde te krijgen daarvoor dien je de facturatie dienst te contacteren. Wij zijn net zoals jij ook maar klant en kunnen geen heractivering doen van je diensten. Dit forum is van en voor klanten gemaakt maar niet voor dit soort zaken.
Beste facturatie dienst bellen of een Messenger berichtje te doen of via de chat op de Orange site zelf. Aangezien je op dit moment geen beschikbare diensten hebt zul je het via een andere weg bij iemand anders kunnen vragen om te proberen anders een Orange shop in gaan.
Inderdaad direct alles betalen zoals gebeurd ... maar de klanten hun dienste´ terug activeren ? Neen als ze ze gaan blokkeren kunnen ze wel contact nemen maar om te deblokkeren ...