annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefonie reactivatie

Topic gestart op: 09-09-22 13h51

Antwoorden: 2 antwoorden

Bjornslagmulder
Aspirant verkenner

Telefonie reactivatie

Hallo ik Ben slagmulder Bjorn ik en mijn vrouw hebben thuis een love abonnement d.w.z. 2 telefoons mobiel internet bellen en smsn , thuis internet en dig. tv ... wij hebben enige tijd niet kunnen betalen ... nu is alles betaald maar wij kunnen niet heractiveren omdat jullie onze lijnen afsluiten wij hebben onze 2 maanden (198€) betaald ... toen lieten jullie weten dat we nog 64 euro moesten betalen dat is gebeurt en nu laten jullie niets meer horen en kunnen wij jullie niet meer bereiken want jullie sluiten alles af 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Bjornslagmulder 

Het is niet wij die het hebben afgesloten het is Orange die dit gedaan heeft. 

Langs deze weg zul je dan ook geen oplossing krijgen om dit weer in orde te krijgen daarvoor dien je de facturatie dienst te contacteren. Wij zijn net zoals jij ook maar klant en kunnen geen heractivering doen van je diensten. Dit forum is van en voor klanten gemaakt maar niet voor dit soort zaken. 

Beste facturatie dienst bellen of een Messenger berichtje te doen of via de chat op de Orange site zelf. Aangezien je op dit moment geen beschikbare diensten hebt zul je het via een andere weg bij iemand anders kunnen vragen om te proberen anders een Orange shop in gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bjornslagmulder
Aspirant verkenner

Inderdaad direct alles betalen zoals gebeurd ... maar de klanten hun dienste´ terug activeren ? Neen als ze ze gaan blokkeren kunnen ze wel contact nemen maar om te deblokkeren ... 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen