annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga en promotie optie

Topic gestart op: 03-02-20 11h40

Antwoorden: 8 antwoorden

Thierry
Ervaren verkenner

Tempo Giga en promotie optie

.

Tempo Giga is voor mij, en misschien ook nog voor andere klanten , een dataformule.

Orange prepaid zou zich de Tempo Giga ,mijn inziens, beter profileren als de beste prepaid data-aanbieding op de belgische markt. Orange is nu 8Gb voor 15€ , Proximus is 6Gb voor 12€

Het zou ideaal zijn om de huidige optie waarbij men beltegoed kan omzetten in data (15€ voor 4Gb) een permanente optie te maken.

Orange was me verleden zomer als klant compleet kwijt toen deze mogelijkheid compleet afgevoerd werd ten gunste van een promotie om het zelfde bedrag van 15 € om te zetten in 8Gb!!! om op puur op sociale media te surfen. 

Blijkbaar kan er dus echt veel meer want data is data !  Voor het zelfde bedrag kon het dubbele aangeboden worden ..... als klant is dit merkwaardig en ook wat teleurstellend om vast te stellen. Of zou sociale media-data kleiner zijn dan gewone data?

 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

.

Tempo Giga is voor mij, en misschien ook nog voor andere klanten , een dataformule.

Orange prepaid zou zich de Tempo Giga ,mijn inziens, beter profileren als de beste prepaid data-aanbieding op de belgische markt. Orange is nu 8Gb voor 15€ , Proximus is 6Gb voor 12€

Het zou ideaal zijn om de huidige optie waarbij men beltegoed kan omzetten in data (15€ voor 4Gb) een permanente optie te maken.

Orange was me verleden zomer als klant compleet kwijt toen deze mogelijkheid compleet afgevoerd werd ten gunste van een promotie om het zelfde bedrag van 15 € om te zetten in 8Gb!!! om op puur op sociale media te surfen. 

Blijkbaar kan er dus echt veel meer want data is data !  Voor het zelfde bedrag kon het dubbele aangeboden worden ..... als klant is dit merkwaardig en ook wat teleurstellend om vast te stellen. Of zou sociale media-data kleiner zijn dan gewone data?

Ugh @Thierry,

Goed nieuws voor jou, je kan nu van Full Giga promo genieten 🙂

Hiermee vervorm je 15€ belwaarde in 8GB 🙂

Totem's zonnegroeten !

Totem

0 pluimen
Thierry
Ervaren verkenner

Dank U wel Totem

Ik had het al opgemerkt, ik kan nu enkel maar hopen dat deze "promo" een vast gegeven wordt.

En niet zoals vorig jaar opeens verdwijnt voor een, voor mezelf, nutteloze variant. Anders wordt het weer Proximus.

Groeten, Thierry

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Thierry 

Er is een tijd geweest dat verbruik op (sommige) sociale media zelfs niet meegeteld werd ... Alles evolueert ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Thierry
Ervaren verkenner

Natuurlijk evolueert alles. Mensen gebruiken meer data dan vroeger. En gratis bestaat niet, dat dient enkel om “tijdelijk” klanten naar een produkt te lokken. 

Proximus vraagt 15€ en je krijgt 3Gb voor een maand, nadien kan met de VASTE optie 12€ beltegoed omgezet worden naar 3Gb voor een maand.

Orange vraagt 15€ en je krijgt 4Gb voor een maand, nadien kan met de VASTE optie 10€ omgezet worden in 1Gb voor een maand.

Het is dus duidelijk dat Proximus veel goedkoper is voor wat betreft de VASTE optie op de herlaadkaarten.

Daarom mijn vraag of het voor Orange zo moeilijk is om de VASTE optie op te trekken naar 4Gb voor een maand

Zoals het nu is, is Tempo Giga, al naargelang de “PROMOTIE”, soms wel een data kaart (4Gb/mnd) en soms een puur sociale mediakaart is waarvoor dan nog opeens de hoeveelheid data verdubbeld wordt (8Gb/mnd). Als de promotie op sociale media staat is Orange te duur voor mensen die hun data vrij willen gebruiken.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen