annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga: geen gratis data bij herlaadbeurt

Topic gestart op: 09-07-18 11h22

Antwoorden: 3 antwoorden

HW
Aspirant verkenner

Tempo Giga: geen gratis data bij herlaadbeurt

Na mijn tweede herlaadbeurt ontvang ik de beloofde gratis data niet meer.  Het lijkt alsof ze er helemaal niet zijn niettegenstaande me verzekerd werd van wel.

Omdat ik er op dit moment van uit ga dat er niks mis is met mijn toestel zoek ik naar oplossingen.  Wat kan er mis zijn.  

Ook geraak ik niet meer op mijn klantenzone via mijn ander mobiel abonnement.  Heb al enkele keren een ander wachtwoord moeten maken en telkens ik opnieuw inlog schijnt dat te vervallen ?????  

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Na mijn tweede herlaadbeurt ontvang ik de beloofde gratis data niet meer.  Het lijkt alsof ze er helemaal niet zijn niettegenstaande me verzekerd werd van wel.

Omdat ik er op dit moment van uit ga dat er niks mis is met mijn toestel zoek ik naar oplossingen.  Wat kan er mis zijn.  

Ook geraak ik niet meer op mijn klantenzone via mijn ander mobiel abonnement.  Heb al enkele keren een ander wachtwoord moeten maken en telkens ik opnieuw inlog schijnt dat te vervallen ?????  

Ugh @HW,

 

Wat een netelige situatie!

 

Herlaadde je voor 15 euro, beste Triber? Dan zou je moeten genieten van 4000 sms'en + 4 GB (Tempo Giga).

 

Indien dit niet het geval is! Dan raak ik - Grote Wijze - je ten sterkste aan om de hulp in te schakelen van onze Orange-stamleden.

 

Ze spitten ook voor je uit waarom je geen toegang hebt tot je persoonlijke klantenzone.

 

Waar rook is, is een vredespijp!

 

🌵 Totems Groet  🌵

0 pluimen
HW
Aspirant verkenner

Dank voor de leuke reactie, Grote Wijze.

Inmiddels na een mailtje te hebben gestuurd ontving ik met succes de beloofde data.

Wat ik inmiddels wel weer opmerkte is dat de linken die via de newsletter komen bij mij niet werken en foutcode error 500 melden.

Mocht Grote Wijze hier ook een mening over hebben, laat ze me dan weten.

Groetjes.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Dank voor de leuke reactie, Grote Wijze.

Inmiddels na een mailtje te hebben gestuurd ontving ik met succes de beloofde data.

Wat ik inmiddels wel weer opmerkte is dat de linken die via de newsletter komen bij mij niet werken en foutcode error 500 melden.

Mocht Grote Wijze hier ook een mening over hebben, laat ze me dan weten.

Groetjes.

Graag gedaan, beste Triber! 

 

Je waardevolle feedback gaf ik door aan onze Orange-stamleden.

 

🌵 Totem 🌵

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen