annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga: kan iemand mij meer info geven over de bundels?

Topic gestart op: 11-07-18 18h29

Antwoorden: 3 antwoorden

be037446
Gewaardeerd verkenner

Tempo Giga: kan iemand mij meer info geven over de bundels?

Kan iemand mij eens uitleggen hoe zo'n tempo giga werkt ?
Ik betaal 15 € voor 50 min, 4GB data en 4000 sms maar verderop staan er dan toch tarieven voor bellen (0,30 €/min), surfen (0,50 €/MB) en sms (0,10 €/sms). 

Is het dan de bedoeling dat je eerst die 15 € opsoupeert aan bellen, sms en surf alvorens je kunt beginnen aan de 4 GB en 4000 sms ?

Alvast bedankt.

 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Kan iemand mij eens uitleggen hoe zo'n tempo giga werkt ?
Ik betaal 15 € voor 50 min, 4GB data en 4000 sms maar verderop staan er dan toch tarieven voor bellen (0,30 €/min), surfen (0,50 €/MB) en sms (0,10 €/sms). 

Is het dan de bedoeling dat je eerst die 15 € opsoupeert aan bellen, sms en surf alvorens je kunt beginnen aan de 4 GB en 4000 sms ?

Alvast bedankt.

Ugh @be037446

 

Interessante vragen, beste aspirant verkenner!   

 

Je 15 euro komt overeen met 50 belminuten. (0.30 * 50 = 15 euro)

 

Als je 4 GB op is, heb je twee opties:

 

➡️ Je kan kiezen voor een top-up in je My Orange app.


➡️ Je kan een surflimiet instellen ( via onze klantendienst), Dan kan je verder surfen totdat je deze limiet hebt bereikt. Je surft dan aan 0,50 €/MB.

 

Eenmaal je 4000 sms'en hebt verstuurd, worden de volgende sms'en afgehouden van je krediet. Je betaalt per sms 0.10 €

 

 

🌵 Totems Groet 🌵

0 pluimen
be037446
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Dan heb ik het toch goed begrepen. Alleen verklaart dit niet waarom mijn saldo nu op 14€ staat ipv 15€.
Die 1€ is hier niet relevant natuurlijk.

Gisteren heb ik jullie helpdesk hierover gebeld. Eerst wilde de persoon in kwestie mij niet geloven of hij begreep niet wat een tempo giga kaart juist was. Maar nadat hij eerst zelf wat info had ingewonnen, kreeg ik een nogal verwarrende uitleg dat er iets mis was gelopen met jullie systemen (ik was de eerste die dat melde) en dat mijn saldo terug op 15€ zou komen. Wait and see.

be037446
Gewaardeerd verkenner

De reden dat ik dit vraag is dat ik gisteren mijn tempo giga kaart ontvangen heb en de belwaarde ondertussen op 14 € staat. Ik heb dus ergens 1 € verbruikt maar heb de kaart enkel nog maar wat getest door wat te surfen. Ik heb er nog niet mee gebeld.

Nu lees ik op de website dat de bonussen pas actief worden als je je voicemail hebt geconfigureerd. Daar staat niks van in de begeleidende brief. Nogal verwarrend of doe ik iets verkeerd ?

P.s. Ondertussen heb ik de voicemail geconfigureerd.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen