annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Giga: wat doen met teveel aan krediet

Topic gestart op: 13-03-18 16h05

Antwoorden: 9 antwoorden

Ollie_Ghent
Gewaardeerd verkenner

Tempo Giga: wat doen met teveel aan krediet

Een goeiemiddag,

 

Ik heb Tempo Giga al een jaar of 2 en echt supercontent van!

Probleem is echter dat ik nooit bel dus mijn belwaarde is al opgestapelt naar 100euro +.. Aangezien ik hier geen gebruik kan van maken, zou ik graag willen weten als ik dit kan terugvorderen. Betaallijn.be doet enkel nog uitbetalingen via cryptocurrency wat me niet lekker ligt, aangezien de waarden constant veranderen.

 

Wat kan ik nog doen?

 

Mvg,

Olivier

Labels (2)
9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Een goeiemiddag,

 

Ik heb Tempo Giga al een jaar of 2 en echt supercontent van!

Probleem is echter dat ik nooit bel dus mijn belwaarde is al opgestapelt naar 100euro +.. Aangezien ik hier geen gebruik kan van maken, zou ik graag willen weten als ik dit kan terugvorderen. Betaallijn.be doet enkel nog uitbetalingen via cryptocurrency wat me niet lekker ligt, aangezien de waarden constant veranderen.

 

Wat kan ik nog doen?

 

Mvg,

Olivier

Ugh! @Ollie_Ghent,

 

Terugvorderen gaat niet. Wat je wel kan doen is je belwaarde gebruiken om apps/data aan te kopen. Misschien is dat een oplossing? 

 

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie. 

 

Totem

 

Thierry
Ervaren verkenner

Kijk in de Orange-app bij “tarief en opties”, en daar “mobiel internet” in kiezen.

daar zijn mogelijkheden om je gespaard bedrag om te zetten in data.

DIT LUKT NIET !!! VIA INTERNET OP DE ORANGE KLANTENDIENST !!!!!

daarmee heet het ook KLANTENDIENST ! 

 

 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Kijk in de Orange-app bij “tarief en opties”, en daar “mobiel internet” in kiezen.

daar zijn mogelijkheden om je gespaard bedrag om te zetten in data.

DIT LUKT NIET !!! VIA INTERNET OP DE ORANGE KLANTENDIENST !!!!!

daarmee heet het ook KLANTENDIENST ! 

Ugh @Thierry,

Je zou mobiele data kunnen kopen met je belkrediet. Dat kan via je klantenzone, je My Orange-app, de leden van de klatendienst stam kunnen ook hiervoor zorgen.

Je kan ook op basis van je tegoed surfen (aan de prijs van 0,50 € /MB).

Je geld terugstorten zal jammer genoeg niet mogelijk zijn :s

Dans de overwinning tot in de nacht,

Totem

Thierry
Ervaren verkenner

Beste Totem,

Ik de “klantenzone” is het totaal onmogelijk om bij te laden zoals het in de Orange-app wel kan!

in de “klantenzone” zijn er maar twee manieren om bij data te laden, 500MB voor 6€ en 1GB voor 10€. Dat vindt je onder opties toevoegen.

in de Orange-app kan er op veel meer verscheidene manieren data aangekocht worden. Er zijn de voorvermelde zoals in de “klantenzone” plus nog: Promo 1GB voor 2€, Promo 1,5€ voor 5€, Full giga 4GB voor 15€ en Full giga 5GB voor 20€.

Waarom is het onmogelijk om de twee , app en “klantenzone” gelijk te trekken? Daar dient een “klantenzone” toch voor dacht ik . Het gaat over hetzelfde produkt, waarom kan er niet op identieke manier data omgezet worden??

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste Totem,

Ik de “klantenzone” is het totaal onmogelijk om bij te laden zoals het in de Orange-app wel kan!

in de “klantenzone” zijn er maar twee manieren om bij data te laden, 500MB voor 6€ en 1GB voor 10€. Dat vindt je onder opties toevoegen.

in de Orange-app kan er op veel meer verscheidene manieren data aangekocht worden. Er zijn de voorvermelde zoals in de “klantenzone” plus nog: Promo 1GB voor 2€, Promo 1,5€ voor 5€, Full giga 4GB voor 15€ en Full giga 5GB voor 20€.

Waarom is het onmogelijk om de twee , app en “klantenzone” gelijk te trekken? Daar dient een “klantenzone” toch voor dacht ik . Het gaat over hetzelfde produkt, waarom kan er niet op identieke manier data omgezet worden??

Ugh @Thierry,

Het klopt inderdaad, momenteel is het enkel mogelijk om de promos (ondermeer Flash Giga Boost en Full Giga) te activeren via je My Orange app of de USSD codes.

De Orange-stamleden werken de klok rond om de activatie van je promo in de klantenzone te implementeren. Work in progress 😉

Tribers ! Je nieuwe community komt eraan !

Totem

Leden met de meeste pluimen