Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-06-21 20h39
Antwoorden: 3 antwoorden
Op 4 juni herladen voor 15 euro. Alles van rekening gegaan. Vandaag 13 juni leuk ontdekt dat al mijn vorige gb en sms weg zijn. Geen herlading geweest maar wel mijn geld weg! Dit is een 2de keer dat een betaling via orange mis gaat.
Waarschijnlijk weer zelfde als vorige keer... stuur betalinggegevens door en niets meer. Geld kwijt.
Tijd voor andere provider?
Het is niet leuk wat je daar allemaal vertelt ...
Als het inderdaad zo is, en je kan het bewijzen, dat je betaald hebt doch niets gekregen en de klantendienst doet niets voor u, dan kun je u steeds wenden (gratis) tot de ombudsdienst telecommunicatie:
Die kun je hier bereiken.
Je mag vrij gerust zijn dat het dan wel in orde komt.
Veel succes in ieder geval.
Jammer genoeg dat @bart1973 weer de ombudsdienst moet passeren om dit opgelost te krijgen. Dit is toch al een lang gekend probleem, maar Orange doet hier precies niets aan.