Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-20 18h51
Antwoorden: 5 antwoorden
Door een verbouwing heb ik mijn orange tv en internet diensten moeten opzeggen.
ik verstuurde op 30/10 reeds mijn toestellen via bpost zoals het moet, maar blijf herinneringen ontvangen...
What now ?
Greetz
@donvermo is je probleem inmiddels opgelost ?
Je mag dan de post markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere Tribers ook weer verder helpen.
@donvermo we zullen proberen je vraag te beantwoorden maar wel even iets vooraf :
Het heeft geen zin om je vraag en topic twee keer te plaatsen. Hierdoor ga je niet sneller geholpen worden integendeel zelfs dat werkt heel negatief op een forum dus probeer daar rekening mee te houden.
Dat gezegd hebbende , als je naar de Bpost bent geweest dan heb je een bewijs van inlevering gekregen. Je kan dat bewijs doormailen door middel van de volgende link :
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Vul daar alle gegevens in en dan regelt Orange de rest. Heb je het bewijs niet gekregen of kwijt geraakt dan kan je naar de klantendienst bellen maar dan zal het een moeilijk verhaal worden. Dat bewijs moet je hebben.
waar op de website van Orange kan ik een overzicht van de kosten vinden indien je bvb een decoder niet terugstuurt?
bedankt al