annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terugsturen toestellen

Topic gestart op: 07-11-20 18h51

Antwoorden: 5 antwoorden

donvermo
Gewaardeerd verkenner

Terugsturen toestellen

Door een verbouwing heb ik mijn orange tv en internet diensten moeten opzeggen.

ik verstuurde op 30/10 reeds mijn toestellen via bpost zoals het moet, maar blijf herinneringen ontvangen...

 

What now ?

 

Greetz

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@donvermo  is je probleem inmiddels opgelost ? 

Je mag dan de post markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier kunnen we andere Tribers ook weer verder helpen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@donvermo  we zullen proberen je vraag te beantwoorden maar wel even iets vooraf :

Het heeft geen zin om je vraag en topic twee keer te plaatsen. Hierdoor ga je niet sneller geholpen worden integendeel zelfs dat werkt heel negatief op een forum dus probeer daar rekening mee te houden.

Dat gezegd hebbende , als je naar de Bpost bent geweest dan heb je een bewijs van inlevering gekregen. Je kan dat bewijs doormailen door middel van de volgende link :

https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur

Vul daar alle gegevens in en dan regelt Orange de rest. Heb je het bewijs niet gekregen of kwijt geraakt dan kan je naar de klantendienst bellen maar dan zal het een moeilijk verhaal worden. Dat bewijs moet je hebben. 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


pvandebroeck
Ervaren verkenner

waar op de website van Orange kan ik een overzicht van de kosten vinden indien je bvb een decoder niet terugstuurt?
bedankt al

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pvandebroeck  die kosten staan vermeld en wel onder deze link :

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-producten-en-diensten-beheren/wijzigen-verhuizen-opzeggen/ik-wil-...

 

Schermafbeelding 2020-11-16 om 14.57.14.png

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen