annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Topic gestart op: 25-02-19 15h51

Antwoorden: 88 antwoorden

Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Onbekend (en niet aangerekend) nummer 328082 op factuur?

Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.

Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!

Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?

mvg,
Aquaman

0 pluimen
88 ANTWOORDEN 88
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.

Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!

Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?

mvg,
Aquaman

Ugh @Aquaman1,

 

Wij ondervonden een facturatieprobleem, waarbij dit nummer werd gefactureerd (weliswaar niet aangerekend). Dit nummer is gelinkt aan FaceTime en iMessage.

 

Normaliter is het probleem intussen opgelost.

 

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Petula
Gewaardeerd verkenner

Kan je FaceTime en imessage gebruiken met android want de problemen waren met samsung gsms

0 pluimen
Aquaman1
Gewaardeerd verkenner

Ik weet niet zeker of er met een Android-based tablet, Facetime en imessage kan gedraaid worden, zeker is dat ik dit niet op mijn tablet heb staan, dus daaraan ligt het niet!

0 pluimen
Petula
Gewaardeerd verkenner

Ik denk dat het echter een probleem is met een android app of  iets want we hebben 5 abbonnementen met orange, 4 met iPhones en 1 met een android gsm. We krijgen de berichten enjel met de android gsm

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen