annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tip voor het abonnement Arend

Topic gestart op: 24-02-19 10h26

Antwoorden: 7 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Tip voor het abonnement Arend

OPGELOST

Hallo iedereen,

Bij deze zou ik graag het volgende zien veranderen aan het abonnement Arend,

1) Nu alle concurrentie ook al een tarief heeft met onbeperkt surfen zouden jullie iets moeten aanpassen ( meer volume dan 20 GB per maand).

2) Eens over je maandelijks volume dan niet meer beperken tot 512 kb/sec , maar aanpassen naar ik zeg maar iets 1 of 2 mb/sec

Groetjes,

KJ

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen,

Bij deze zou ik graag het volgende zien veranderen aan het abonnement Arend,

1) Nu alle concurrentie ook al een tarief heeft met onbeperkt surfen zouden jullie iets moeten aanpassen ( meer volume dan 20 GB per maand).

2) Eens over je maandelijks volume dan niet meer beperken tot 512 kb/sec , maar aanpassen naar ik zeg maar iets 1 of 2 mb/sec

Groetjes,

KJ

Ugh @Anonymous,

 

Bedankt voor je rooksein, gewaardeerd verkenner.

Ik heb je feedback verstuurd aan de betrokken Orange-stamleden.

 

Je blijvende steun helpt heel de stam.

 

 

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie

🏹 Totems Saluut 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Anonymous
Niet van toepassing

 

Geef ons een ander voordeel dan Coyote , bv voor 11,99euro kun je al de dienst YouTube Premium hebben of Spotify Premium (9,99 euro)

 

Groetjes,

KJ

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous misschien zou het een idee kunnen zijn om de mensen te laten kiezen voor een bepaalde app? Niet iedereen heeft iets aan spotify maar ook niet aan coyote dus misschien zelf te kiezen is makkelijker. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2

Die Wigo unlimited is niet echt zo unlimited hoor :

Onbeperkt mobiel internetvolume inbegrepen in WIGO Unlimited. Mobiel surfen in België: eens het gezamenlijke volume van de simkaarten 100 GB overschrijdt, kan een actie van de klant gevraagd worden om verder te kunnen blijven surfen gedurende de rest van de aanrekeningsperiode en/of kan Telenet de mobiele internetsnelheid verlagen tot 512 kbps. Mobiel surfen in de rest van de EU-zone: het inbegrepen gezamenlijke mobiele internetvolume is beperkt tot 50 GB per maand; boven 50 GB kan verder gesurft worden aan normale snelheid aan 0,0072 euro (incl. btw) per MB (vanaf 01/01/2019: 0,0054 euro (incl. btw) per MB).

En de prijs is ook niet min: tijdelijk € 175 per maand en nadien € 200 ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen