annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tip voor het abonnement Arend

Topic gestart op: 24-02-19 10h26

Antwoorden: 7 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Tip voor het abonnement Arend

OPGELOST

Hallo iedereen,

Bij deze zou ik graag het volgende zien veranderen aan het abonnement Arend,

1) Nu alle concurrentie ook al een tarief heeft met onbeperkt surfen zouden jullie iets moeten aanpassen ( meer volume dan 20 GB per maand).

2) Eens over je maandelijks volume dan niet meer beperken tot 512 kb/sec , maar aanpassen naar ik zeg maar iets 1 of 2 mb/sec

Groetjes,

KJ

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen,

Bij deze zou ik graag het volgende zien veranderen aan het abonnement Arend,

1) Nu alle concurrentie ook al een tarief heeft met onbeperkt surfen zouden jullie iets moeten aanpassen ( meer volume dan 20 GB per maand).

2) Eens over je maandelijks volume dan niet meer beperken tot 512 kb/sec , maar aanpassen naar ik zeg maar iets 1 of 2 mb/sec

Groetjes,

KJ

Ugh @Anonymous,

 

Bedankt voor je rooksein, gewaardeerd verkenner.

Ik heb je feedback verstuurd aan de betrokken Orange-stamleden.

 

Je blijvende steun helpt heel de stam.

 

 

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie

🏹 Totems Saluut 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen,

Bij deze zou ik graag het volgende zien veranderen aan het abonnement Arend,

1) Nu alle concurrentie ook al een tarief heeft met onbeperkt surfen zouden jullie iets moeten aanpassen ( meer volume dan 20 GB per maand).

2) Eens over je maandelijks volume dan niet meer beperken tot 512 kb/sec , maar aanpassen naar ik zeg maar iets 1 of 2 mb/sec

Groetjes,

KJ

Ugh @Anonymous,

 

Bedankt voor je rooksein, gewaardeerd verkenner.

Ik heb je feedback verstuurd aan de betrokken Orange-stamleden.

 

Je blijvende steun helpt heel de stam.

 

 

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie

🏹 Totems Saluut 🏹

Anonymous
Niet van toepassing

Ben echt eens benieuwd wat er nu zal komen de komende maanden , ze zouden nu echt de volgende stap moeten zetten , bv meer surfvolume ( hoger dan 25 GB (BASE) ) of de limiet na 20GB bereikt te hebben verhogen van 512kb/sec.

 

Groetjes,

KJ

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous bij elke provider zijn de abonnementen voor GSM allemaal tot 20 GB per maand dat men kan gebruiken , en daarna aan vermindere snelheid. Enkel bij Telenet is een pakket genaamd wigo waar echt onbeperkt inzit voor de GSM. Maar ja wel een goede tip natuurlijk als Orange hiermee zou kunnen uitpakken.  Als men er helemaal onbeperkt in doet heeft men ook geen aanpassing meer nodig als men over het volume gaat per maand he want dan is er geen volume meer omdat het onbeperkt is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2

U hebt het verkeerd , bij BASE hun unlimited abonnement is het 25GB dat je krijgt voor de zelfde prijs ( 40 euro per maand )

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen