annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toch een prijs verhoging Orange ???

Topic gestart op: 10-04-20 00h09

Antwoorden: 14 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Toch een prijs verhoging Orange ???

https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/orange-belgium-topman-telenet-en-proximus-bereiden-al-prijsst...

Gaat Orange dan toch zijn prijzen verplicht te moeten verhogen volgend jaar ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/orange-belgium-topman-telenet-en-proximus-bereiden-al-prijsst...

Gaat Orange dan toch zijn prijzen verplicht te moeten verhogen volgend jaar ? 


Ugh @patrick2,

Orange Belgium heeft beloofd zijn prijzen in 2020 niet te verhogen en deze belofte zullen we nakomen. De evolutie van de kabelregulering zou het bedrijf ertoe kunnen brengen zijn keuzes in 2021 te herzien, maar er is nog niets besloten: het voorstel van de regelgevers moet nog worden herzien door de Europese autoriteiten, en Orange Belgium behoudt ook de mogelijkheid om de definitieve tekst te betwisten voor de rechtbank. Het is dus nog te vroeg om je zorgen te maken over een toekomstige prijsverhoging. Wat betreft het verlaten van de markt voor vaste telecomproducten, gaf onze CEO Michaël Trabbia duidelijk aan dat de optie niet voorkwam, eraan herinnerend dat Orange Belgium op lange termijn op deze markt blijft !

Totem's zonnegroeten,

Totem

Esther21
Aspirant verkenner

Dat is zeker waar, ik vind ook dat er te weinig keuze is voor een tariefplan. Het liefst zou ik 15 euro per maand willen betalen.

Law
Veteraan verkenner

Het zal er vanaf hangen hoeveel de opslag bedraagt of ik nog wel blijf.

In onderstaande artikkel staat een volgende tekst:

'

KBC Securities-analist Ruben Devos berekende dat de huurprijs van het trage breedband (100 Mbps) tot een vijfde hoger komt te liggen, goed voor meerkosten van 2 euro per lijn. Bij het snellere breedband (200 Mbps) komt het tarief liefst 10 tot 20 euro hoger te liggen.

'

https://www.tijd.be/ondernemen/telecom/orange-belgium-topman-telenet-en-proximus-bereiden-al-prijsst...

Hopelijk komt het niet tot een verhoging van €20.
Dan sta ik ongeveer gelijk met een wigo abonnement van telenet.

Het is omdat mijn cyndicus geen glasvezel wil geven dat ik geen proximus meer heb.
Daarom beslist om naar Orange te gaan.

patrick2
Wijze
Wijze

@Law  als er een verhoging komt van € 20 is dat voor Orange niet voor ons als klant. Maar dat wil wel zeggen dat wij als klant geen Love pack meer hebben van € 80 maar van € 120 per maand. Dan krijg je die prijzen gelijk als Telenet voor hun pakketten. Dus Telenet wil en zal die macht hebben gelijk als Proximus en andere providers kunnen betalen en ja de klant uiteindelijk ook want het gaat duurder worden. Vind het schandalig van Telenet . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen