Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-12-19 01h13
Antwoorden: 3 antwoorden
Wat ik een beetje jammer vind, als jaren orange klant, is dat er geen punten spaar systeem is voor een nieuw toestel aan korting te kunnen kopen.
Als je een nieuw gsm toestel van orange wil kopen bv voor 9€, dan verplichten ze je eigenlijk om van abonnement over te stappen.
Als je dit dan doet, betaal je uiteindelijk veel meer aan abonnement dan je huidige.
En als je alles goed opteld, betaal je uiteindelijk meer dan het toestel mee gaat dus eigenlijk is het zen dubbele verlies situatie.
Het zou veel makkelijker zijn als ze bepaalde acties doen of na zoveel tijd je punten krijgt en dan bv zo een gsm aan korting kan kopen.
Terwijl als je bij Telenet zit doen ze dit wel, dan heb je bv een gsm voor 40€ goedkoper, met als enigste voorwaarde dat je minstens het komende jaar klant moet blijven of je betaald het verschil terug aan Telenet wat eigenlijk een beetje binding is maar op een manier dat het je geen extra geld kost.
Jammer dat Orange deze dienst ook niet aanbied.
Fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar
@K_S ik heb dit ook gevraagd via een post maar nog altijd geen antwoord op gehad wat ik wel jammer vind. Je kan eventueel nog eens een post maken natuurlijk met deze vraag erin of idee beter gezegd of dat het ooit gaat komen of mogelijk gaat zijn.
In mijn post heb ik gevraagd of het mogelijk is om het op de manier van Telenet te doen. Dus je kan dan een toestel aan verminderde prijs kopen met klantenkorting. De korting is te bepalen door Orange en als je weg zou gaan betaal je het verschil terug.
Met een puntensysteem is natuurlijk wel goed perfect idee maar als je geen klant meer bent ben je je punten kwijt. Proximus had dit vroeger met punten en als men dan weg ging had je een jaar of zo om het op te maken. Je kon wel belminuten en data enzo kopen maar ook gsm of accesoires voor de gsm.
Tja, Mobistar heeft dat systeem vroeger wel gehad ... Maar nu is het Orange geworden .... En daar moeten we het mee doen ...
Natuurlijk weerhoudt niets ons ervan om onze wensen aan Orange kenbaar te maken. Dat is bij deze gebeurd. 😊
@K_S @Cdt24801 de Tribe nieuwjaarsbrief begint al eentje met meerdere bijlagen te worden, maar ja wie niet vraagt niet krijgt we kunnen enkel hopen dat hier en daar een voorstel wordt opgepikt door Orange. Langs de andere kant mogen we al blij zijn dat het er niet aan toe gaat zoals bij de andere providers met allerlei nieuwe (meer) prijzen voor packs en producten 😉.