Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-12-20 03h42
Antwoorden: 20 antwoorden
Beste, momenteel bezit ik 1 go plus abonnement. Hiervoor betaal ik 20 euro min een korting van 10 procent (cooldeals for life), zijnde dus 18 euro.
Ik ben van plan om een tweede abonnement erbij te nemen voor mijn dochter. Ik heb nu al enkele malen de klantendienst gecontacteerd met de vraag wat mij dit zou kosten. De ene collega kent "cooldeals voor life" niet, de andere zegt dat ik 2 euro korting zou krijgen per abonnement, nog een ander zegt dat ik er 4 euro korting zou krijgen per abonnement, en nog een ander kon geen prijs geven, ik moet wachten tot mijn eerste aanrekening ... Enfin, weet iemand wat mij 2 abonnemeneten go plus zouden kosten OF wat zou het mij kosten om eventueel 2 abonnementen "go intense" te nemen? Weet wel, ik heb anders geen diensten, noch abonnemeneten bij orange, enkel zou ik 2 gsm-abonnementen hebben in dees geval.
Noch een vraag, als er één of ander korting zou zijn, tot wanneer kan men intekenen om te kunnen genieten van deze korting, en hoe lang duurt dan de korting, is dit twee maand, drie maand of levenslang?
Met vriendelijke groeten en bedankt voor een correct antwoord,
Cde
Beste @Cde ,
Cooldeals zijn normaal gezien kortingen die je krijgt via de werkgever. Dit hangt af van de voorwaarden die de werkgever heeft met Orange. (Business contracten) Daar hebben wij geen toegang toe in de shops.
Best eens nagaan bij de verantwoordelijke van de mobiele diensten van uw werkgever of deze van toepassing zijn enkel op uw nummer of ook op deze van familieleden.
Groeten,
Tom
Shop Medewerker
Vragen aan de werkgever ??? Waw, top ... De werkgever is de spoorweg. Deze sturen mij met de vraag door naar Orange, omdat daar niemand van iets weet, en Orange doet net hetzelfde. Weer word met de klant een spelletje ping-pong gespeeld. 😉
Enfin, ik ben van de spoorweg niets anders gewend. Toch bedankt.
Ik zie dat niet als een ping Pong spel ik zie dat gewoon als je werkgever doet er geen moeite voor. Orange kan hier niet in mee beslissen of je die korting wel of niet krijgt via de Cooldeals. Er zijn blijkbaar bepaalde voorwaarden aan verbonden en je werkgever moet dus eigenlijk voldoen aan die voorwaarden en dat is wat je moet navragen.
Als je werkgever hier niet aan mee werkt of geen antwoord wil of kan geven is dat jammer natuurlijk. Moest ik persoonlijk zoiets krijgen van mijn werkgever doe ik er toch veel aan om het voor elkaar te krijgen om het te weten.
Begrijp ik volledig, maar probeer mij ook te begrijpen. In een regulier bedrijf werkt bijvoorbeeld 20 mensen op de bureau en 100 mensen op het veld. Bij de spoorweg werkt 10 man op het veld en 200 op de bureau. Niemand weet ooit van iets, en iedereen stuurt de vragen door. Ik moest ooit 25 euro terug krijgen via een soort van hospitalisatie verzekering via via ... weet niemand, en ik heb ze integraal perfect terug gekregen. Ik heb er wel twee en een half jaar wekelijks moeten voor rondbellen. Stel je eens voor dat orange mij wekelijks moet bellen omdat ik mijn rekening ben vergeten te betalen, en dat ik deze dan plots eens wil betalen zo'n twee en een half jaar na datum, zonder bijkomende kosten en zonder interesten ... Ik ben blij dat ik bijna op pensioen mag ...
Enfin, toch bedankt.