annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Twee go plus abonnementen

Topic gestart op: 24-12-20 03h42

Antwoorden: 20 antwoorden

Cde
Ervaren verkenner

Twee go plus abonnementen

Beste, momenteel bezit ik 1 go plus abonnement. Hiervoor betaal ik  20 euro min een korting van 10 procent (cooldeals for life), zijnde dus 18 euro.

Ik ben van plan om een tweede abonnement erbij te nemen voor mijn dochter. Ik heb nu al enkele malen de klantendienst gecontacteerd met de vraag wat mij dit zou kosten. De ene collega kent "cooldeals voor life" niet, de andere zegt dat ik 2 euro korting zou krijgen per abonnement, nog een ander zegt dat ik er 4 euro korting zou krijgen per abonnement, en nog een ander kon geen prijs geven, ik moet wachten tot mijn eerste aanrekening ... Enfin, weet iemand wat mij 2 abonnemeneten go plus zouden kosten OF wat zou het mij kosten om eventueel 2 abonnementen "go intense" te nemen? Weet wel, ik heb anders geen diensten, noch abonnemeneten bij orange, enkel zou ik 2 gsm-abonnementen hebben in dees geval.

Noch een vraag, als er één of ander korting zou zijn, tot wanneer kan men intekenen om te kunnen genieten van deze korting, en hoe lang duurt dan de korting, is dit twee maand, drie maand of levenslang?

 

Met vriendelijke groeten en bedankt voor een correct antwoord,

 

Cde

Labels (2)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Cde
Ervaren verkenner

Korting van gsm abonnementen is van orange via de spoorweg (10% dacht ik) en het vast internet is van Telenet en is via de werkgever van mijn partner, dit is gratis. Dus orange zal ik niet direct verlaten.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cde  

Ah zo dus eigenlijk twee personen , 1 gezin , en de twee werkgevers betalen iets. Jou werkgever dus Orange , als ze er moeite voor doen , en de werkgever van je partner dan Telenet. Ja dan zou ik Orange ook niet rap er voor verlaten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cde  je krijgt de reguliere prijzen die vermeld staan op de website. Dus als je 2 Go plus abonnementen neemt krijg je die aan € 20 moest je een love pakket hebben dan krijg je die aan € 16. Maar dat geldt enkel als je geen andere kortingen hebt. In jou geval simpel geteld 2 Go plus abonnementen = € 18 + € 20 = € 38

Dus je krijgt eigenlijk niet echt de korting die je wil hebben omdat je de Cooldeals hebt. Daar zit al een korting op en dan zal er niet nog een extra korting op gegeven worden. 

@Gregory  Cooldeals zijn korting die je krijgt van je werkgever. Daar kan je dan een leuke korting mee krijgen maar je krijgt geen korting op korting dus hier gaat niet alles door aan de kortingen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cde
Ervaren verkenner

@patrick2: als ik het dus juist heb, zou ik dan voor 2 go plus abonnementen 18 + 20 betalen, zijnde 38 euro ( dit door cooldeal-korting)

Voor 2 go intense gewoon de 42 euro. (geen cooldeals-korting mee)

Klopt dit dan mijn redenering?

 

Ik lees hier wel ergens dat cooldeals-korting tot 5 abonnementen is, dus kan het zijn dat het op go plus 2 X 18 euro word, zijnde 36 euro, of niet?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cde  zonder de Cool deals korting betaal je de € 42 met twee Go intense abonnementen dat klopt. Maar ik ben natuurlijk niet honderd procent zeker dat je dan ook die korting krijgt als je al die Cool deals hebt. Dit moet je zeker navragen moest je de beslissing maken. Mij lijkt het niet dat je werkgever een korting geeft dat je daar ook nog eens extra korting boven op krijgt. Maar het zou mooi meegenomen zijn als dit wel het geval is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen