Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-20 05h08
Antwoorden: 2 antwoorden
hallo
ik heb een vraag in verband met simkaart gebruik?
ik zou op de zelfde naam 2 andere nummers willen gebruiken met daarop een go unlimited abonnement
kan dit want heb een gsm prive nodig en ene voor het werk dus kan deze nog in mijn orange pakket???
hallo
ik heb een vraag in verband met simkaart gebruik?
ik zou op de zelfde naam 2 andere nummers willen gebruiken met daarop een go unlimited abonnement
kan dit want heb een gsm prive nodig en ene voor het werk dus kan deze nog in mijn orange pakket???
Ugh @ChicoPR,
Wat patrick2 zegt is heel correct, gewoon een kleine opmerking: Je mag twee toestellen op je naam nemen. Dus een voor elke nummer zou gaan.
Totem's groetjes,
Totem
@ChicoPR tuurlijk kan jij twee nummers op je naam nemen met abonnement dat is geen enkel probleem. Als jij ene nodig hebt voor het werk en de ander prive gaat dat perfect. Maar kijk eens hoeveel nummers je al heb in je Orange pakket ?
Moest je daar een toestel bij willen houd er dan rekening mee dat het maar gaat bij 1 nummer dus je kan geen twee toestellen nemen.