Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-18 10h58
Antwoorden: 29 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vanaf de start Mobistar nu Orange ben ik en de gezinsleden een trouwe klant.
Wat bij Mobistar kon, kan nu niet meer bij Orange een tweede simkaart met het zelfde nummer.
Enkel een tweedekaart op het zelfde abonnement (nummer) voor surfen op internet niet bellen of smsen.
Wat bij de andere operatoren wel kan loopt Orange nu achter. Wat klanten kan doen overstappen.
Reden, door de evolutie van de technology is dit geen overbodige luxe. Gisteren heb ik mij Zello smartphone walkie talkie's aangekocht. Met deze toestellen kan je alles zoals met een gewone smartphone 4G plus dat je deze ook als walkie talkie kan gebruiken. Voor dit toestel heb je een simkaart nodig. Dus was de optie een tweede kaart van mijn simkaart omdat je dit niet alle dagen gebruikt. Wil niet steeds de kaart willen wisselen van toestel moet je een tweede nummer nemen. Weer extra herlaadkaart of abonnement. Of is dit een doordachte strategie van Orange. Meer abonnementen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Leuk dingetje 🙂
Is een surf extra card een optie? https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/internet-everywhere/surf-extra-card
Je kan dan data delen van je abonnement met je toestel. 3 euro/maand bovenop je abonnementskosten
Zou wel je abonnment verhogen voor meer data (indien nodig)
Heb de mijne daar ook gekocht vandaag ik verwacht ze morgen en ben nu op weg voor de simkaarten
@Thomasb80 schreef:
Heb de mijne daar ook gekocht vandaag ik verwacht ze morgen en ben nu op weg voor de simkaarten
Puur uit nieuwsgierigheid, welke toestellen heb je gekozen?
met foto is het natuulijk beter
Inrico T199 robust toestel zonder scherm nu 2 binnen maand of 2 nog is 2
Lijkt mij inderdaad een goed toestel. Groot voordeel (voor mij dan) dat het een Kenwood fiche heeft (aansluitbaar op mijn SENA SR10 op de moto).
Dat het geen scherm heeft vind ik dan weer een nadeel.
Zo is het altijd iets hé ...